מגדלי היוקרה של אפריקה-ישראל דווקא בר"ג: בונה 175 דירות בקריניצי

התקשרה בעסקת קומבינציה המוערכת ב-38%-40%; יורם קרן: "המחירים בתל אביב הם מטורפים"

אפריקה-ישראל מגורים ממשיכה לעבות את שמי רמת גן במגדלים מתוצרתה. היום (ג') הודיעה החברה על בניית מגדל מגורים יוקרתי בצומת הרחובות הרצל וקריניצי בעיר, במקום בית מועצת הפועלים שחלקו ייהרס וחלקו יעבור שימור. המגדל יכיל 175 יח"ד ויכלול דירות 4 ו-5 חדרים ופנטהאוזים. היקף המכירות בפרויקט מוערך ב-82 מיליון דולר, ממוצע של כמעט 470 אלף דולר לדירה.

הפרויקט ברמת גן ייבנה במשותף על ידי אפריקה-ישראל (67%) וקבוצת משקיעים מאיטליה (33%). ל"גלובס" נודע כי העסקה היא עסקת קומבינציה המוערכת ב-38%-40%, כך שניתן להעריך את התשלום ב-32 מיליון דולר.

מנכ"ל אפריקה-מגורים, יורם קרן, אמר היום ל"גלובס" כי: "רכישת המגרש ברמת גן, מצביעה על המטרה של החברה להגדיל את היקף הפעילות העסקית בגוש דן בכלל וברמת גן בפרט. המחירים בתל אביב הם מטורפים, בעוד ברמת גן מחירי הקרקע ומחירי הדירות הם נורמליים". אפריקה-מגורים בנתה בת"א את שכונת סביוני רמת אביב, אך לא בונה מגדלי יוקרה בעיר.

קרן ציין כי המחירים יהיו סביב 90 אלף דולר לחדר. לדבריו הפרויקט החדש מצטרף לשלושת הפרויקטים הקיימים של החברה בעיר: מגדל סביון פלטינום, 80 יח"ד בין רחובות האשל ונתן; סביון טאוור, מגדל בן 34 קומות; ומגדל התמר, 15 קומות ו-44 יח"ד בשדרת התמרים. בנוסף רכשה החברה קרקע ברמת מרפא בעיר.

המוכרים יוצגו בין היתר ע"י עו"ד דפנה חצור והרוכשים ע"י עו"ד גיא כשר.

אזור קריניצי צפוי לתנופת פיתוח. שטח השלישות הראשית, צפוי להתפנות, ועל המתחם מתוכננות 1,008 יח"ד, ו-4,500 מ"ר מסחריים. האתר מוכרז כאתר ארכיאולוגי, וככזה אינו זמין לבנייה ללא אישור רשות העתיקות.