אורתם-סהר השלימה אתמול בהצלחה את הנפקת מניותיה בת"א; גייסה כ-100 מיליון שקל

זאת באמצעות הנפקת מניות ואיגרות חוב * אתמול הושלם השלב הציבורי של ההנפקה * נרשמו ביקושי יתר של פי 2.54 לכמות ניירות הערך שהוצעה

חברת אורתם-סהר השלימה אתמול בהצלחה את הנפקת מניותיה בבורסה בתל-אביב. החברה גייסה סכום כולל של כ-100 מיליון שקל בהנפקת מניות ואיגרות חוב, כאשר אתמול הושלם השלב הציבורי של ההנפקה, בסיכומו נרשמו ביקושי יתר של פי 2.54 לכמות ניירות הערך שהוצעה לציבור.

המכרז הסתיים בריבית המינימלית ששיעורה נקבע ל-5.5%. שיעור ההקצאה למזמינים בשיעור ריבית זה יקבלו כ-45% מהזמנותיהם. בסך הכל, גייסה אורתם-סהר כ-25 מיליון שקל במניות, לפי שווי חברה של כ-220 מיליון שקל "לאחר הכסף" (לפי מחיר של 18 אגורות למניה), וכ-75 מיליון שקל בשתי סדרות של איגרות חוב - האחת "סטרייט" והשניה להמרה. איגרות החוב מסדרה א' ישלמו ריבית של 5.5%, כפי שנקבעה במכרז ההנפקה, והן יעמדו לפדיון בתשלומים שווים בין השנים 2009 עד 2014.

איגרות החוב מסדרה ב' ניתנות להמרה למניות החברה לפי מחיר של 30 אגורות והן עומדות לפדיון בין השנים 2008 ועד 2012. את הנפקה אורתם-סהר הובילו החתמים: הבינלאומי חיתום, מנורה-מבטחים חיתום והראל חיתום. הנהנית העיקרית מהנפקת אורתם-סהר היא חברת דוראה הציבורית, בשליטתו של בצלאל איגר. דוראה השקיעה באורתם-סהר במספר שלבים, וכיום שווי אחזקותיה בכ-40% ממניות החברה מגיע לכ-80 מיליון שקל.