המערב הפרוע של בוימלגרין: אזורים רכשה קרקע בטקסס לפרויקט של כ-550 מ' ד'

הרכישה התבצעה באמצעות חברה בת בבעלותה המלאה של אזורים * מדובר באחת משתי חטיבות קרקע שעל המו"מ לרכישתן דיווחה החברה בנובמבר אשתקד

חברת אזורים , שבשליטת שעיה בוימלגרין, הודיעה היום כי חברה בת שבשליטתה המלאה השלימה ביום חמישי שעבר רכישה של חטיבת קרקע בשטח של כ-36 דונם בטקסס שבארה"ב, תמורת כ-34 מיליון דולר.

הקרקע ממוקמת במרכז ה-Uptown בעיר יוסטון, ובסמוך לקניון מרשת Galleria, שהוא הקניון הגדול ביותר בטקסס ומהגדולים בארה"ב. התשלום עבור הזכויות לקרקע שולם במלואו עם השלמת העסקה.

החברה דיווחה כי בכוונתה להקים על כשליש מהקרקע פרויקט למגורים ולמסחר בשטח של כ-200 אלף מ"ר ובעלות של כ-550 מיליון דולר, כולל עלות הקרקע. החברה טרם החליטה לגבי ייעודה של יתר הקרקע. החברה צפויה לממן עד 25% מעלות הפרויקט מאמצעים עצמיים, ואת היתרה מהלוואה ע"י בנק מקומי.

בסוף נובמבר אשתקד הודיעה החברה כי היא מנהלת מו"מ לרכישת שתי חטיבות קרקע ביוסטון בהיקף השקעה כולל של 795 מיליון דולר. אחת החטיבות היא זו שעל רכישתה דווח היום. החטיבה השניה היא בשטח של 20 דונם, ועליה מתוכנן פרויקט שעיקרו למגורים בשטח של 50 אלף מ"ר. עלות הקרקע נאמדת ב-20 מיליון דולר והיקף הפרויקט כולו יגיע ל-245 מיליון דולר.