נמשך מצעד הפורשים באפריקה ישראל; התפטר מתפקידו אבי נוטה, מנכ"ל אפי אירופה

נוטה מצטרף למנכ"ל אסיה פסיפיק יעקב בן-משה, ולסמנכ"ל הכספים שאול גליקסברג

מאז מונה ארז מלצר למנכ"ל אפריקה ישראל במקום פיני כהן, קשה לזהות את השדרה הניהולית של החברה. היום נמשך זרם החילופים הדינאמי במשרות ההנהלה הבכירות, כאשר אבי נוטה, מנכ"ל אפי אירופה, הודיע על התפטרותו מהתפקיד לאחר שמונה שנים. נוטה היה אמון על הפעילות האירופית של אפריקה ישראל, שאמורה להיות מונפקת בעוד מספר חודשים בבורסה הראשית של לונדון.

כשבוע קודם לכן התפטר גם מנהל זרוע הפעילות של החברה במזרח הרחוק, מנכ"ל אפריקה ישראל אסיה פסיפיק, יעקב בן-משה. לפני פחות מחודש הוחלף סמנכ"ל הכספים של החברה, שאול גליקסברג, על-ידי ירון פאינרו וכן מונתה בר מעין כמנהלת תחום הפיתוח העסקי. במקביל מונו לסמנכ"לים בחברה גל מירלה, ז'קיש צימרמן ורון מאור, בנה של גליה מאור - מנכ"לית בנק לאומי.

שניים מבעלי המשרה אשר ממשיכים עם אפריקה ישראל הלאה ואף מתוגמלים על כך, הינם אבינדב גרינשפון, עוזרו של בעל השליטה לב לבייב, וצביה לבייב-אלאזרוב, בתו של לבייב. האסיפה הכללית של אפריקה ישראל צפויה להתכנס במהלך חודש יולי על-מנת לאשר לשניים מתן אופציות של אפי פיתוח, ששוויין על-פי נוסחת בלאק אנד שולס עומד על 1.1 מיליון דולר ו-1.75 מיליון דולר בהתאמה.