המחוזי הכריע נגד חקשורי: פרמייר קלאב תוכל לשלם כספים למשה בובליל

השופט זפט קבע כי הוא לא מצא שהדירקטוריון קיבל החלטה כללית שיש בה כדי להפלות בין בובליל לחקשורי בקשר לחלוקת כספי החברה

בית המשפט המחוזי בת"א דחה את בקשתו של ניסן חקשורי לאסור על פרמייר קלאב, חברת האחזקות של קבוצת קלאב הוטל, שבשליטת שותפו משה בובליל, לשלם לבובליל כספים מבלי שסכום זהה ישולם לו באותו המועד ובתנאים זהים. מדובר בכספים בהתאם להסכם הניהול שנחתם בין חקשורי לבוליל באפריל 2003 ותוקפו אושר בפס"ד מאוגוסט 2004.

השופט יהודה זפט דחה עוד את הבקשה של חקשורי לאסור על פרמייר קלאב לשלם לבובליל תשלום מכוח הסכם הניהול עד שישולם לו סך של מיליון אירו. מדובר במיליון אירו אותם קיזזה החברה מתוך 3.5 מיליון דולר, שהעבירה לחקשורי במקביל להעברת סכום דומה לבובליל.

השופט זפט קבע כי הוא לא מצא שדירקטוריון החברה קיבל החלטה כללית שיש בה כדי להפלות בין בובליל לחקשורי בקשר לחלוקת כספי החברה. לדבריו, גם לשיטת חקשורי זכאי בובליל לכספים, ולכן אין הצדקה לא לשלמם. השופט זפט ציין כי אם חקשורי סבור שהקיזוז נעשה שלא כדין, עליו לתבוע את הסכום האמור מהחברה.

בקשתו של חקשורי לסעדים זמניים הוגשה, באמצעות עוה"ד איל רוזובסקי ומור פינגרר, במסגרת התביעה שהגיש לחייב את בובליל ופרמייר קלאב לשלם לו כ-95 מיליון שקל, אותם התחייבו לשלם לו, לטענתו, בהסכם הניהול.

לדברי השופט זפט, בטרם התבררו טענות הצדדים, אין להתערב בניהול ענייני החברה. זאת, כיוון שחקשורי היה שותף להסכמה המעוגנת בהסכם הניהול, לפיה זכאי בובליל למנות את רוב הדירקטורים בדירקטוריון החברה.

פרמייר קלאב מיוצגת ביגי עוה"ד ראובן בכר, מיטל בן בסט ועיינה סולן; ובובליל - בידי עוה"ד אלקס הרטמן, מיכל ליברמן ורונן ברומר. (ת.א. 2656/04).