האירועים שלא שודרו: הנשיא קצב הסתובב והלך כשהחלו השאלות הקשות; הרייטינג ב'פיק' - כ-26%

בראיון לגל"צ הבוקר אמר מגיש חדשות 2, גדי סוקניק, שהותקף ע"י קצב בנאום ה"אני מאשים" בינואר, כי ייתכן שהיה מקום להוסיף לשידור את הקטע בו נטש קצב את הראיון * קצב בראיון אתמול: "90% מההאשמות נגדי הופרכו; זה מעניין מישהו?" * דעה: ראיון? ביזיון!

נמשכת הסערה התקשורתית סביב הראיון, או ה"שיחה" כפי שמעדיפים לכנות אותה בחדשות 2, של הנשיא לשעבר משה קצב, אמש במהדורה המרכזית.

בראיון אצל רזי ברקאי בגל"צ הבוקר (רביעי), אמר מגיש מהדורת חדשות 2, גדי סוקניק, כי הנשיא קצב ואשתו גילה "פשוט הסתובבו והלכו כשהחלו השאלות הקשות". בתשובה לשאלה של ברקאי ענה סוקניק כי ייתכן שהיה מקום לשדר את הקטע הזה בראיון.

ברקאי כינה את הראיון "מחפיר", וטען כי השאלות הקשות לא נשאלו בשל סיכום מוקדם של מערכת החדשות או הכתב עם הנשיא ויועצי התקשורת שלו.

גם יצחק לבני, יו"ר דירקטוריון חדשות 2 לשעבר, אמר בראיון כי הוא לא מתגאה בראיון שהושג, וכי היה מקום ליידע את הצופים בתנאים שהוצבו או לא לפני הראיון.

סוקניק אמר עוד כי לפי נתוני חברת החדשות הרייטינג של המהדורה ב'פיק', מעט אחרי השעה 21:00 עת שודר הראיון, עמד על כ-26 אחוז. יצוין כי הנתונים הרשמיים טרם הגיעו מהוועדה למדרוג נכון לשעה זו.