פרש מרקט במו"מ מתקדם לרכישת א.ב.א ויקטורי לפי שווי של 80 מיליון ש'

לרשת א.ב.א ויקטורי שמונה סניפים, ובימים אלה היא פותחת סניף חדש המיועד לציבור החרדי באשדוד

שבועיים בלבד לאחר שהמו"מ בין רשת א.ב.א ויקטורי, שבבעלות משפחת רביד, לרשת פרש מרקט עלה על שרטון, חידשו הצדדים את המו"מ. ל"גלובס" נודע כי המו"מ מצוי כיום בשלב מתקדם ביותר, ובין הצדדים ישנה הבנה ראשונית לפיה צפויה פרש מרקט לרכוש חלק משמעותי ממניות א.ב.א. ויקטורי, לפי שווי חברה של כ-80 מיליון שקל.

כזכור, לפני כשבועיים הודיע אייל רביד, מבעלי א.ב.א ויקטורי, כי החליט לפוצץ את העסקה, לאחר שהתברר לו כי בעלי פרש מרקט אינם מסוגלים לשלם את מחירה. "בא אדם ואומר אני רוצה לקנות. אני משיב תעשה העברה בנקאית על 30% מהמחיר הנקוב. כשהגיע הקטע שצריך להעביר את הכסף, הוא התחיל לחפש כיצד לשלם", אמר בשעתו רביד ל"גלובס". באותו מעמד גם הכחיש רביד פרסומים לפיהם הרשת עמדה להימכר ב-70 מיליון שקל, וטען כי תג המחיר של הרשת עומד על 100 מיליון שקל.

לרשת א.ב.א ויקטורי שמונה סניפים: בלוד, בגדרה, בגן יבנה, באשדוד, בקרית מלאכי, בקרית גת, בשדרות ובאשקלון. בחודש הבא עתידה הרשת לפתוח סניף תשיעי באשדוד, המיועד לאוכלוסייה החרדית, תחת השם "ויקטורי מהדרין".

"אשדוד היא העיר השלישית בגודלה במגזר החרדי, ואין בה לדעתי מספיק שחקנים", אומר רביד.

לדברי רביד, מחזור המכירות של הרשת הסתכם אשתקד ב-280 מיליון שקל. הרשת שמה לה ליעד להגיע למחזור מכירות של 325 מיליון שקל השנה.

לרשת פרש מרקט שני סניפים בהרצליה.

מא.ב.א ויקטורי סירבו להגיב לידיעה.

לא היה ניתן להשיג את תגובת פרש מרקט.