ריקי בליך, שחקנית וקומיקאית ("קצרים", "אסתי המכוערת" ועוד) נבחרה להוביל את קמפיין תלמה למותג הדגנים החדש ביופלקס - דגנים מלאים עשירים בסיבים פרה-ביוטיים וסיבים תזונתיים התורמים לתהליך העיכול.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ישודר בערוצים 2, 9, 10 ו-24 תחת הסיסמה: "לא הגיע הזמן שתורידי את הבטן מהראש".
בליך תשמש גם כפריזנטורית המותג בפעילות האינטרנט באמצעות חברת רד הד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.