מאילנות-בטוחה לפאנגאיה? דבי בר-און עשויה להתמנות לתפקיד בכיר בחברה

דבי בר-און הובילה את המהלך, שהפך את אילנות-בטוחה להחזיק בכ-9% ממניות החברה

מיכל דבי בר-און, סמנכ"ל ההשקעות באילנות-בטוחה עשויה להתמנות לתפקיד בכיר בחברת פאנגאיה , כאשר ייתכן ותמונה לניהול חברת שלהבת-ש - שלד בורסאי (לשעבר דפרון) שרכשו לאחרונה הבעלים של פאנגאיה אסי טוכמייר וברק רונן, במטרה לרכז את פעילות הנדל"ן של החברה בארץ.

דבי בר-און, בתו של שר האוצר רוני בר-און בת ה-31 הודיעה בשבוע שעבר על התפטרותה מתפקיד סמנכ"ל ההשקעות באילנות-בטוחה, כשנה לאחר שהתמנתה לתפקיד.

מניית חברת הנדל"ן פאנגאיה בלטה מאוד בשנה האחרונה. המניה זינקה ב-1300% בשנת 2006, וב-150% נוספים מתחילת השנה והגיעה לשווי שוק של קרוב ל-400 מיליון שקל.

במקביל, נזכיר כי דבי בר-און הובילה את המהלך, שהפך את אילנות-בטוחה להחזיק בכ-9% ממניות החברה. לא פחות מ-17 מהקרנות של אילנות מחזיקות במניות של פאנגאיה (הנתון נכון לסוף חודש מאי). ולמעשה הקרנות של אילנות הן המשקיע המוסדי היחיד בחברה

כמו כן, דבי בר-און המליצה לא אחת בחום רב על ההשקעה במניה זו. "פאנגאיה היא שלד בורסאי שנרכש בשנה שעברה ואותי עניינה הנהלת החברה. נפגשנו איתה, ראינו את העסקאות שהחבר'ה האלה תפרו, את המיומנות והכישרון שלהם, הכרנו את החברה לעומק ונכנסנו להשקעה", אמרה דבי בר-און בראיון ל"גלובס".

"הרבה גבות התרוממו בשוק. אמרו לנו שקנינו ביוקר ושאנחנו לא מבינים. אבל המניה זינקה ואני חושבת שאנחנו רק בתחילת הדרך. לדעתי המניה עדיין זולה והמחיר שלה לא משקף את הפוטנציאל בפורטפוליו העסקאות שלה", הוסיפה. כעת, ייתכן ודבי בר-און תהפוך מממליצה על החברה לעובדת בה.

רוזן וטוכמאייר הינם הבעלים של קבוצת קנדה ישראל. לאחר רכישת השלד פאנגאיה (שמו הקודם היה פאן טכנולוגיות), החלו השניים לבצע את עסקאות הבינלאומיות של הקבוצה באמצעות הפלטפורמה הציבורית החדשה. כעת, לאחר שישלימו את רכישת השלד החדש, שלהבת (שמו יוחלף בקרוב), מתעתדים טוכמאייר ורוזן לפעול דרכו בשוק המקומי.