אשדר תקים את פרויקט הפינוי-בינוי הגדול בישראל עד כה: 620 יח"ד בנווה מונסון

הפרויקט בשכונה הסמוכה לצומת סביון ישתרע על שטח של 20 דונם ויכלול 10 מגדלים בני 15 קומות כל אחד, ובצמוד לו יוקם פארק ציבורי גדול

אחרי דיבורים ותכניות מרובות, של אשדר ושל חברות אחרות, על פרויקטים שונים של פינוי-בינוי, מבטיחים הפעם באשדר כי פרויקט הפינוי-בינוי הגדול ביותר עד כה בישראל, ברחוב תמר בנווה מונוסון עומד על סף יציאה לדרך ויכלול 620 יח"ד. הפרויקט בשכונה הסמוכה לצומת סביון ישתרע על שטח של 20 דונם ויכלול 10 מגדלים בני 15 קומות כל אחד, ובצמוד לו יוקם פארק ציבורי גדול.

הפרויקט יוקם על הקרקע שתתפנה מ-200 יח"ד של דירות בנות כארבעים שנה, בשורה של בניינים מיושנים ובמצב רעוע בני ארבע קומות. שרגא וייסמן מנכ"ל אשדר מציין ששווי המכירות של 420 יח"ד בפרויקט מוערך בכ-140 מיליון דולר, בעוד ש-200 יח"ד נוספות יימסרו לבעלים של הדירות המפונות (יחס של 1 ל-3.1). בימים אלו קיבלה תוכנית הקמת הפרויקט מתן תוקף והבנייה תחל תוך כשנה. המחירים הצפויים בפרויקט יעמדו על 370 אלף דולר לדירות 4 חדרים בשטח של 130 מ"ר ו-440 אלף דולר לדירות 5 חדרים בשטח של 150 מ"ר.

אשדר היא חברת הבנייה הפעילה ביותר בתחום פרויקטים לפינוי-בינוי וידועה כמי שמאמינה ומשקיעה מאמצים ומשאבים רבים בתחום, אולם עד כה ללא פרויקטים שהושלמו. ויסמן אמר היום (ד') ל"גלובס": "הפרויקט יאפשר לדיירים להשתלב בבנייה היוקרתית של הסביבה. מדובר במבנים גרועים, אך עם אוכלוסייה טובה". ויסמן מסר כי התוכנית עומדת כרגע בפני אישור הוועדה המחוזית ופרסומה ברשומות. "תוך 6-8 חודשים יהיה אפשר לצאת לביצוע, תוך כניסה יחד עם העירייה לתהליך מסיבי של פיתוח אזורי ושיפור הכבישים והתשתיות הציבוריות בשכונה. 70%-80% כבר חתמו על הסכמי הפינוי והשאר נמצאים בתהליכי חתימה היות והפרויקט יבוצע בהדרגה, החתימות למעשה לא מעכבות אותנו", הוסיף ויסמן, שמעריך כי המחירים בשכונה יגיעו לרמה של קרית אונו.