כונס הנכסים של "המכרז של המדינה" מבקש לקיים התמחרות למכירת הפעילות

עוד מבקש הכונס לאשר לו למכור לציבור הרחב את מלאי המוצרים המצויים במחסני החברה בראשל"צ

עו"ד דורון טישמן, כונס הנכסים הזמני של "המכרז של המדינה", מבקש מביהמ"ש לאשר לו לקיים התמחרות בין הגורמים שהביעו עניין ברכישת פעילות החברה ולהביא את תוצאות ההתמחרות לאישורו.

עו"ד טישמן מונה לכונס של חברת המכרז של המדינה ולחברה הבת "המכרז של המדינה מובילים", שבבעלות מאיר סולטן, לבקשת בנק הפועלים , הטוען לחוב של כ-15.5 מיליון שקל כלפיו. בדו"ח הראשוני שהגיש על פעולותיו, ציין הכונס כי קיימת התעניינות לרכישת פעילות המכרז מצד ספקים של החברה, גופי מסחר קמעונאי וגורמים העוסקים בתחום הסחר באינטרנט ובשיווק.

לפי הדו"ח, בעקבות הפרסומים בנוגע לקריסת החברה ביטלו רבים מלקוחותיה הזמנות של מוצרים ואף ביטלו את הוראות התשלום שמסרו לחברת כרטיסי האשראי. לדברי הכונס הזמני, הוא פועל לספק מוצרים שמצויים במחסן החברה ללקוחות שהזמינו מוצרים אלה כדי לצמצם את הפגיעה בלקוחות.

הכונס מבקש לאשר לו למכור לציבור הרחב את מלאי המוצרים המצויים במחסני החברה שבראשל"צ כנגד תשלום התמורה באופן הבא: במשך 3 הימים הראשונים של המכירה ובגין מוצרים שמחירם אינו עולה על 1,000 שקלים - תינתן הנחה של עד 20%, ובגין מוצרים שמחירם עולה על 1,000 שקלים - גובה ההנחה יהיה בשיעור של עד 10%; במשך 3 הימים הבאים יימכרו המוצרים בהנחה של עד 30% ועד 20% בהתאמה; ובהמשך - בהנחה של עד 40% ועד 30% בהתאמה. (פש"ר 2148/07).