עו"ד גליה סלבצקי הודתה כי חיבלה ברכבו של השופט עודד גרשון; ייתכן שלא תורשע

סלבצקי, עד לאחרונה הסניגורית הציבורית המחוזית בחיפה, הודתה בכתב האישום המתוקן שהוגש נגדה במסגרת הסדר טיעון, לפיו היא ניקבה את צמיגי רכבו של בן-זוגה לשעבר

עו"ד גליה סלבצקי, שכיהנה עד לאחרונה כסניגורית הציבורית המחוזית בחיפה, הודתה בכתב האישום המתוקן שהוגש נגדה במסגרת הסדר טיעון, ולפיו היא חיבלה ניקבה את צמיגי רכבו של בן-זוגה לשעבר, השופט המחוזי עודד גרשון.

לפי האישום המתוקן, סלבצקי (54) הודתה בעבירה אחת בלבד של חבלה במזיד ברכב, במקום בשמונה מקרים שיוחסו לה בטיוטת האישום המקורית.

השופטת דורית רייך-שפירא נענתה לבקשת הסניגורים, עוה"ד דוד יפתח ומשה שרמן, ושלחה את סלבצקי לתסקיר שירות המבחן, כדי לבחון את האפשרות שלא להרשיעה ולהסתפק בעונש של צו עבודות לתועלת הציבור.

התובעת, עו"ד נאוה שילר מפרקליטות מחוז ת"א, הסכימה שהתסקיר יינתן בטרם הרשעה, אך הבהירה שבכוונתה לבקש מבית המשפט להרשיע את סלבצקי ולגזור עליה מאסר על-תנאי וקנס.

לפי האישום המתוקן, סלבצקי וגרשון היו בני-זוג והתגוררו יחד כ-6 שנים עד שנפרדו. כעבור כמה חודשים היא חתכה במכשיר את צמיגי רכבו, שחנה בחניית ביתו. בשל הנזק, נאלץ השופט להוציא 900 שקל עבור החלפת שני הצמיגים.

עובר אורח שצפה בסלבצקי נמלטת שאל אותה לפשר מעשיה. היא השיבה שהשכנים עשו לה דבר מה, וזו נקמתה למעשיהם. מעשיה הוקלטו במצלמת מעקב שהתקינו המשטרה והנהלת בתי המשפט.

הדיון הבא יתקיים בפברואר 2008, אחרי קבלת התסקיר. (ת.פ. 5884/07).