הסטייליסטית סנדרה רינגלר תוביל את קמפיין חברת נעלי מורן, ותהיה מעורבת בעיצוב הקולקציה החדשה. הדגמים החדשים מאופיינים בנוחות, בריאות ואיכות, חוברו הפעם גם עם עולם האופנה וכך נוצר החיבור עם רינגלר. מחברת open space, המייצגת את רינגלר, נמסר כי היא תקבל 70 אלף דולר עבור שתי עונות. הקמפיין, תחת הסלוגן "נוחות שתמיד באופנה", יעלה באמצעות פרסום אשל-שיבר ויעלה בהשקעה של מיליון ש'.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.