מריל לינץ': הדגמים החדשים שהשיקה דלק רכב יבואו לידי ביטוי במכירות נובמבר-דצמבר

שוק הרכב הישראלי גדל ב-57% באוקטובר, ובמריל לינץ' ממשיכים להחזיק בדעה כי השוק ימשיך להפגין חוזק

בבית ההשקעות מריל לינץ' התייחסו היום לנתוני משרד התחבורה אודות מסירות כלי הרכב באוקטובר, לפיהם נתח השוק של דלק רכב עלה ל-24%, כאשר החברה מכרה למעלה מ-4,000 כלי רכב - גידול של 59% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד.

האנליסטים מאמינים כי הקפיצה העיקרית במכירותיה של דלק רכב תגיע בחודשים נובמבר-דצמבר. "בספטמבר השיקה מאזדה 3 דגמים חדשים, וכמו גם דלק השיקה את הפורד מונדיאו. אנו מצפים לראות את ההשפעה של הדגמים הללו בנובמבר-דצמבר, בעוד אנו מעריכים שהחברה תמכור 3,500 כלי רכב מהדגמים הללו", ציינו האנליסטים.

שוק הרכב בכללותו גדל ב-57% באוקטובר, ובמריל לינץ' ממשיכים להחזיק בדעה כי השוק ימשיך להפגין חוזק. "ישראל נהנית משילוב ייחודי של מגמות סקטוריאליות ספציפיות, אשר ייטיבו עם דלק רכב. הצמיחה במגזר העסקי תוביל להמשך העלייה במכירות הרכב. הצמיחה בסקטור הפרטי, אשר מגובה באמון צרכנים גדול יותר, אבטלה בירידה, עלייה בשכר וגידול בחיסכון הפרטי - כל אלה יביאו לגידול במכירות הרכבים", מסבירים האנליסטים.

בבית ההשקעות ממשיכים להחזיק בהמלצת "קנייה" למניית דלק רכב, תוך שהם נוקבים במחיר יעד של 60 שקל למניה, מחיר הגבוה ב-20% ממחיר המניה כיום בשוק.