חברת LUPA מעלה קמפיין לספרי תצלומים בעיצוב אישי

הקמפיין, בהשקעה של 600 אלף שקל, יכלול עיתונות, אינטרנט ושת"פ עם תוכנית הערב של רדיו ת"א, תחת הסיסמה "מה הלופה שלך"

חברת LUPA, המשווקת ספרי תצלומים בעיצוב אישי, יוצאת בפעילות שיווקית תחת הסיסמה: "מה הלופה שלך".

במרכז הפעילות שיתוף-פעולה עם רדיו תל-אביב 102FM ותוכנית הערב שלו בהגשת שרון טייכר וערן זרחוביץ'.

הפעילות השיווקית תכלול בנוסף קמפיין בעיתונות הכתובה ובאתרי אינטרנט מובילים, בהשקעה כוללת של 600 אלף שקל. הפעילות השיווקית תכלול גם קבלת תו מחוייבות של ארגון אמון הציבור.