חברת LUPA, המשווקת ספרי תצלומים בעיצוב אישי, יוצאת בפעילות שיווקית תחת הסיסמה: "מה הלופה שלך".
במרכז הפעילות שיתוף-פעולה עם רדיו תל-אביב 102FM ותוכנית הערב שלו בהגשת שרון טייכר וערן זרחוביץ'.
הפעילות השיווקית תכלול בנוסף קמפיין בעיתונות הכתובה ובאתרי אינטרנט מובילים, בהשקעה כוללת של 600 אלף שקל. הפעילות השיווקית תכלול גם קבלת תו מחוייבות של ארגון אמון הציבור.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.