גלית לוי מתרחבת: נכנסת לאופנת הקזו'אל

תיכנס לרשת המשביר החדש לצרכן עם מותג חדש -GL " מנהלת מו"מ להקמת בית אופנה בתל-אביב

מעצבת האופנה גלית לוי מרחיבה את עסקיה. לוי נכנסת לאופנת הקז'ואל עם מותג חדש GL, ולאקססוריז, שישווקו בלעדית ברשת המשביר החדש לצרכן.

לפי הסכם בין הצדדים, המשביר החדש לצרכן ישקיע כמיליון דולר בהקמת קורנרים למכירת המותג ובקמפיין שיקדם את המהלך.

היקף מכירותיה השנתי של גלית לוי עומד כיום על 20 מיליון שקל. 90% מהמכירות הם בתחום שמלות כלה ושמלות ערב הנמכרות בשתי חנויות של לוי בארץ ואחת בלוס אנג'לס וכן, בכ-20 מדינות נוספות. היקף היצוא עומד על כ-4.5 מיליון שקל בשנה. אם התחזיות יתממשו, הרי שלוי צפויה בעקבות הכניסה למשביר, להכפיל את מחזור מכירותיה השנתי.

לפני שנתיים החלה לוי לעצב בגדי ים, בשיתוף עם קונספט שיווק, זכיינית לי קופר בארץ. בגדי הים של לוי נמכרים היום בכ-250 נקודות מכירה ברחבי הארץ.

לדברי לוי, ההחלטה להיכנס לאופנת הקז'ואל ולאקססוריז באה בעקבות הצלחת בגדי הים. "אני לא רוצה שהקולקציה תהייה בכיוונים של רשתות האופנה הקיימות בארץ אלא רמה אחת מעל. גם המחיר יהיה קצת יותר גבוה אבל עדיין הוא יהיה מחיר שאנשים יכולים לעמוד בו", אומרת לוי.

בנוסף, לוי מתכננת להקים בקרוב בית אופנה גדול בתל-אביב ונמצאת בימים אלה במגעים לרכישת מבנה משומר ברחוב מונטיפיורי בעיר. מדובר במבנה בגודל 1,000 מ"ר שבו תציג לוי את כל מגוון מוצריה, לרבות הקולקציה שתשווק במשביר החדש לצרכן.