שופרסל מהדקת את החגורה: סמנכ"ל שרשרת האספקה מסיים את תפקידו

הרשת מינתה מנהל חדש, ערן סלע, שיטפל בהקמת רשת חנויות הנוחות "שופרסל אקספרס"

שופרסל מהדקת את החגורה ומקדמת מהלך להקמת רשת חנויות הנוחות "שופרסל אקספרס". במסגרת זו בוטל תפקיד סמנכ"ל שרשרת האספקה, תפקיד בו כיהן עד כה ניסים ממו, וכן תפקידי סגני מנהלי תתי- הרשתות ביג, דיל ושלי.

ממו יסיים את תפקידו בשופרסל, פחות משנה לאחר שמונה כסמנכ"ל ברשת.

בשופרסל החליטו לאחד את אגף שרשרת אספקה שבראשו עמד, עם אגף התפעול בראשותו של איציק אברכהן שתפקידו שודרג כעת לסמנכ"ל תפעול ושרשרת אספקה. ממו צפוי להתמנות למנהל רשת אופיס דיפו.

בתחילת השנה נאלץ גם מנהל אגף השיווק ברשת, ירון דור, לסיים את תפקידו לאחר כשנה בלבד וזאת משום שהנהלת שופרסל החליטה להכפיף את אגף השיווק לאגף הסחר.

בשופרסל מסרו כי השינוי במבנה הארגוני נועד "לפשט ולקצר תהליכי עבודה, להגביר יעילות ולמקד אחריות בנושאים מרכזיים בחברה".

הרשת החליטה גם על שורה של שינויים ארגוניים בתתי הרשתות. במסגרת זו הוחלט לבטל כאמור את תפקידי סגני מנהלי הפורמטים שופרסל שלי, שופרסל ביג ושופרסל דיל - שינוי שבמהותו ומעבר להתייעלות תפעולית, יביא להידוק הקשר בין מנהלי תתי-הרשתות למנהלי הסניפים.

ברשת שופרסל ממשיכים לקדם את הקמת רשת חנויות הנוחות שופרסל אקספרס. ערן סלע, ששימש עד כה כמנהל תת-הרשת שופרסל ביג, מונה כמנהל הקמת רשת חנויות הנוחות. את מקומו של סלע בביג יחליף דני סיני.

כפי שחשף "גלובס", בכוונת שופרסל להקים תת-רשת של חנויות נוחות בשם שופרסל אקספרס, שתתחרה ברשת AM:PM של קבוצת אלון. הכוונה היא לפתוח עשרות סניפים במרכזי הערים, בכל הארץ. הרשת כבר חתמה חוזים להקמת סניפים בערים תל-אביב, באר-שבע, חיפה, ירושלים, רמת-גן, גבעתיים ועוד.