קרן פימי תרכוש מחצית מהשליטה בפעילות התעשייה של אורדן תמורת כ-144 מיליון שקל

העסקה צפויה להניב לאורדן רווח הון בסך של 46 מיליון שקל * בין החברות שיכללו בחברה המשותפת: נירלט, איטונג, תשלובת אלוני, כרמית, אורדן רקם ואורלייט

קבוצת אורדן תעשיות הודיעה היום (א') לבורסה כי קרן פימי תרכוש את מחצית מהחזקותיה בחברה הבת אורלייט, המרכזת את פעילות התעשייה והמסחר שלה. בתמורה ל-50% מהחברה המשותפת תשלם פימי כ-144 מיליון שקל. העסקה צפויה להניב לאורדן רווח הון של 46 מיליון שקל.

הרכישה תתבצע ע"י רכישת מניות וע"י הקצאת מניות. מתוך תמורת העסקה, 9.5 מיליון שקל ישולמו לאורדם תמורת הקצאת כ-1.5 מיליון מניות.

החברה המשותפת עם פימי תכלול את כל חמשת תחומי הפעילות התעשייתית של קבוצת אורדן: צבעים ומוצרי אטימה, מוצרי בניה ופיתוח, מוצרי גמר לבניה, מוצרים מרוכבים ומתכת. בין החברות שיכללו בחברה המשותפת: נירלט , איטונג , תשלובת אלוני , כרמית, אורדן רקם ואורלייט.

החזקות אורדן ב-EER, החברה למשאבי סביבה ואנרגיה, כמו גם החזקותיה בנכסים שאינם תפעוליים (בעיקר נכסי נדל"ן), יישארו בבעלותה המלאה של אורדן, אשר צפויה לשנות את שמה - השם "אורדן" יעבור לשימוש קבוצת החברה המשותפת עם פימי - ואלו לא ייכללו במסגרת החברה המשותפת.

היקף המכירות השנתי של הפעילות התעשייתית של אורדן (בחברה המשותפת עם פימי) נאמד בכמיליארד שקל. חברת אורדן סיימה את תשעת החודשים הראשונים השנה עם הכנסות בהיקף של כ-749 מיליון שקל בהשוואה לכ-678 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול במכירות בשיעור של כ-10% לווה בהמשך שיפור בתוצאות העסקיות השוטפות של כל פעילויות הקבוצה, אשר נבע, בין היתר, כתוצאה מהגדלת נתחי השוק והרחבת היקף פעילויות הקבוצה.