רשת הגלידריות אלדו מוסיפה להתרחב ופותחת את סניפה ה-40 במרכז יכין סנטר בפתח תקוה. החנות החדשה תשתרע על 100 מ"ר, תמורתם ישולמו 25 דולר למ"ר או 8% מהמחזור, לפי הגבוה ביניהם. בנוסף תשלם אלדו דמי ניהול של 3 דולר למ"ר לחודש. הסניף החדש, המבקש למשוך לקוחות באמצעות גימיקים שיווקיים, יעוצב בקונספט שונה לפיו יוכלו הלקוחות להיות שותפים בהכנת הגלידה ולצפות בתהליך ייצורה - כמו בפיצה של קריימר מסיינפלד.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.