"נפתחה בפניו הצעה אטרקטיבית": אורי שני עזב את שיכון ובינוי לטובת תפקיד מפתח ושותפות בניהול החברות של ארקדי גאידמק

לפני שבוע הודיע שני בהפתעה על עזיבת משרת הניהול בחברת הנדל"ן המרכזית בקבוצת אריסון בשל ההצעה * שני יעמוד בראש חברת אחזקות שתאגד את חברות גאידמק ואת פעילותו העסקית בארץ ובעולם * גאידמק: "מנהיגותו וניסיונו יוכלו להצעיד את מערך העסקים שלי להישגים חדשים" * הערכות: צירופו של שני עשוי לסמן את סיום כהונתו של שלמה רוטמן כיו"ר אוסיף

זה לקח שבוע וכעת נפתרה התעלומה - אורי שני שהודיעה בשבוע שעבר בהפתעה על עזיבת משרת המנכ"ל בשיכון ובינוי, עובר לתפקיד בכיר בקבוצת המיליארדר ארקדי גאידמק. הודעה רישמית בעניין יצאה מדוברו של גאדימק הבוקר.

לפי הודעת הדובר, שני יעמוד בראש "חברת אחזקות שתאגד את כל החברות של גאידמק ואת כל פעילותו העסקית בארץ וכן פעילות בעולם". שני אמור לנהל את חברת האחזקות ולהיות שותף בה, לפי ההודעה הבוקר.

"הכוונה היא ליצור אחידות בפעילותו העסקית של גאידמק, להתוות תכנית אסטרטגית גלובלית ולהצעיד את החברות השונות הנמצאות בבעלותו של גאידמק להישגים ואופקים חדשים", נכתב בהודעה הבוקר.

"אני מעריך את יכולתו הניהולית של אורי שני", אמר ארקדי גאידמק, "מנהיגותו ונסיונו יוכלו להצעיד את מערך העסקים שלי להישגים חדשים. בכוונתי לשלבו הן כמנהל והן כשותף בעסקיי".

הערכות: צירופו של שני עשוי לסמן את סיום כהונתו של שלמה רוטמן כיו"ר אוסיף

גורמים מקורבים לנושא מעריכים כי צירופו של אורי שני לעסקי ארקדי גאידמק, עשוי לסמן את סיום כהונתו של שלמה רוטמן כיו"ר אוסיף.

על אף ששני אינו מיועד כפי הנראה לשמש יו"ר אוסיף, הרי שמעריכים כי רוטמן לא יוכל להמשיך בתפקידו לאור צירופו של שני, הידוע כאדם דומיננטי. בתוך כך, רוטמן התפטר השבוע במפתיע מחברותו בדירקטוריון ויליפוד , אף היא מקבוצת גאידמק.

רוטמן מונה לתפקידו כיו"ר אוסיף ביולי האחרון. לפני כן שימש יו"ר דירקטוריון חברת החשמל במשך כשנתיים ועזב את תפקידו בטריקת דלק: על רקע חילוקי דיעות קשים מול חברי הדירקטוריון ורשות החברות, שטענו כלפיו כי פעל לכאורה בניגוד עניינים בנושאים פיננסים ונושאים אחרים. רוטמן מצידו, דחה את הטענות, וטען כי ניסו להתנקם בו בשל נסיונו להוביל את הרפורמה בחברת חשמל.

בעבר שימש רוטמן כמשנה למנכ"ל הבנק הבינלאומי, בתקופתו של שלמה פיוטרקובסקי כמנכ"ל.

לא היה ניתן להשיג תגובתו של גאידמק לאמור.