נטפים רוכשת 75% בקבוצה ההולנדית Revaho, המובילה באירופה בתחום פתרונות השקיה

עופר בלוך, מנכ"ל נטפים: "רכישת Revaho, היא צעד משמעותי באסטרטגיית הצמיחה של נטפים שמטרתה להגיע תוך שנים אחדות להיקף מכירות של מיליארד דולר"

חברת נטפים, הודיעה היום (ב') על רכישת 75% בקבוצה ההולנדית Revaho, המובילה באירופה בתחום פתרונות השקיה ופרויקטים גדולים של חממות, ומדווחת על היקף מכירות שנתי של קרוב לחצי מיליארד דולר.

בנוסף, הודיעה נטפים כי סיימה את שנת 2007 עם היקף מכירות הקרוב לחצי מיליארד דולר ובכך רשמה גידול של כ25% לעומת אשתקד.

רכישת Revaho הינה חלק מאסטרטגיית הצמיחה של נטפים באמצעות מיזוגים ורכישות והעמקת פעילותה העסקית בתחום החממות, המהווה אחד ממנועי הצמיחה המרכזיים. Revaho הנה כיום הנציגה הבלעדית של נטפים במדינות בנלוקס ובאנגליה.

היקף הפעילות העסקית של רווחו ההולנדית בשנת 2007 עמד על כ 100 מיליון דולר עם קצב צמיחה שנתי של כ15% בשנה. ל - Revaho פעילות ענפה באנגליה ורוסיה וכן פרויקטים מובילים במזרח אירופה ובמדינות חבר העמים בתחומי ההשקיה והחממות, כולל אספקת מבנים וטכנולוגיות. מפעלי החברה ממוקמים ברומניה ובהולנד.

עופר בלוך, מנכ"ל נטפים: "רכישת Revaho, היא צעד משמעותי באסטרטגיית הצמיחה של נטפים שמטרתה להגיע תוך שנים אחדות להיקף מכירות של מיליארד דולר".

ריצ'ארד ואן הולשטיין, מנכ"ל Revaho בירך על העסקה ואמר כי הוא מאמין שהשותפות עם נטפים, תקדם את מאמצי רווחו להרחיב את פעילותה הגלובלית ובכך תיישם את תוכניות הצמיחה המואצות של החברה.

נטפים היא החברה הגדולה והמובילה בעולם המספקת פתרונות חכמים להשקיה בחקלאות. החברה מקיימת פעילות עסקית בלמעלה מ- 110 מדינות ופועלת באמצעות 32 חברות בנות ו-11 מפעלי יצור ברחבי העולם. החברה מעסיקה כ- 2,200 עובדים. נטפים נמצאת בבעלות משותפת של 3 קיבוצים (חצרים, יפתח ומגל) ושל הקרנות מרקסטון וטנא. מנכ"ל הבחרה הנו עופר בלוך והיו"ר הינו עו"ד ראובן בכר.

Revaho הינה קבוצת חברות הולנדית, המספקת פתרונות מתקדמים בתחום ההשקיה והחממות והיקף המכירות של החברה בשנת 2007 עמד על כ-100 מיליון דולר עם קצב צמיחה שנתי של 15%. בחברה 112 עובדים.