משפחת גינדי בדרך להודו: תקים עם שותף שכונת מגורים בצ'נאי ב-300 מיליון דולר

אבי גינדי, מבעלי גינדי החזקות, אמר: "אנו רואים בהודו כסנונית הראשונה להשקעות החברה בשוק הנדל"ן הגלובלי, וכמנוע צמיחה נוסף לחברה"

חברת גינדי החזקות משקיעה לראשונה בנדל"ן למגורים בחו"ל - כך נודע ל"גלובס". החברה רכשה קרקע בהיקף של 170 דונם בצ'נאי, הממוקמת בקרבת הים ומיועדת לשכונת מגורים סגורה בת 5,000 יחידות דיור. היקף ההשקעה בפרוייקט הראשון של גינדי החזקות בהודו צפוי להסתכם בכ-300 מליון דולר.

אבי גינדי, מבעלי גינדי החזקות, אמר: "אנו רואים בהודו כסנונית הראשונה להשקעות החברה בשוק הנדל"ן הגלובלי, וכמנוע צמיחה נוסף לחברה. אנו מאמינים כי בהודו קיים פוטנציאל עצום ומתכננים לרכוש במהלך השנה הקרובה קרקעות נוספות למגורים בהשקעה של כ-100 מליון דולר. הפרוייקט הנוכחי נמצא בימים אלו בתהליכי תכנון בשיתוף עם משרד האדריכלים "פוסטר" מלונדון ואדריכלים מקומיים ואנו מאמינים כי תוך שנה נתחיל בהקמת הפרוייקט".

בחברה צופים למחזור מכירות של כ-500 מליון דולר מהפרויקט, שישווק בעוד כ-6 חודשים. במשרד מכירות שהוקם בהיידרבד על שטח של 3000 מטר, במסגרתו יועסקו אנשי מטה מקומיים בניהול מנכ"ל ישראלי הפרוייקט מציע דירות בגודל של כ-100 מ"ר במחיר של כ-1,100 דולר למ"ר ומיועד לאוכלוסייה ממעמד סוציו אקונומי ממוצע, שצפויה לגדול באופן משמעותי אודות לקרבה לפארקי ה-IT שמוקמים בימים אלו בעיר צ'נאי"

העסקה מבוצעת עם יזם מקומי והפרוייקט בקרבת הים בעיר צ'נאי הממוקמת במרחק של כשעתיים טיסה מבומביי וכשעה טיסה מהיידרבד. מהחברה נמסר כי "בימים אלו מתפתחת בצ'נאי תעשיית הייטק ונבנים מאות אלפי מקומות עבודה חדשים".

חברת גינדי החזקות עוסקת בתחום הפיתוח, הבניה ויזמות הנדל"ן ונמצאת בבעלות ליטל גינדי-מטלון, אבי, גיא ורועי גינדי. החברה פעלה בשנים האחרונות בעיקר באיזור המרכז בפרויקטים של מגורים.