חברת הביטוח 9 מיליון מעלה בימים אלה קמפיין חדש, הממשיך את הקונספט הקריאטיבי החדש אשר הושק לפני כחודש, בהשקעה של כ-400 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, מפגיש את "דוד הכי טוב", בגילומו של השחקן משה איגבי, עם שחקן הכדורגל מאור בוזגלו ועם מירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.