9 מיליון העלתה קמפיין חדש עם הכדורגלן מאור בוזגלו

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, מפגיש את "דוד הכי טוב" עם בוזגלו ומירי נבו ועולה בהשקעה של כ-400 אלף דולר

חברת הביטוח 9 מיליון מעלה בימים אלה קמפיין חדש, הממשיך את הקונספט הקריאטיבי החדש אשר הושק לפני כחודש, בהשקעה של כ-400 אלף דולר.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי, מפגיש את "דוד הכי טוב", בגילומו של השחקן משה איגבי, עם שחקן הכדורגל מאור בוזגלו ועם מירי נבו בתפקיד כתבת הספורט הבכירה.