לנדמארק גרופ גייסה כ-90 מיליון שקל בחו"ל לפרויקט Dream Village ברומניה

לפי ההערכות של לנדמארק גרופ ושותפיה, גלום רווח של כ-24 מיליון שקל משלושת הבניינים שנמכרו עד כה בעיר יאש

חברת לנדמארק גרופ הודיעה היום (ב') כי היא גייסה מימון בנקאי בהיקף של כ-90 מיליון שקל מבנקים זרים לצורך ליווי בניית פרויקט Dream Village בעיר יאש שברומניה.

שלב א' של הפרויקט הוא בהיקף של כ-70,000 מ"ר וכולל 14 בניינים, שבהם כ-800 דירות. שלושת הבניינים הראשונים בפרויקט נמצאים בשלבי גימור ונמכרו במלואם. מעבר לכך, כ-30% מהדירות בבניינים הרביעי והחמישי, המצויים בשלב השלד, נמכרו, כאשר מחיר המכירה הממוצע עומד על כ-1,000 אירו למ"ר, לא כולל מע"מ.

לנדמארק מתעתדת למסור את הבניין הראשון בפרויקט לרוכשים בתוך כשלושה חודשים, זמן רב לפני תאריך המסירה עליו התחייבה החברה. קצב המסירה המתוכנן בפרויקט הוא מסירת בניין גמור לרוכשים מדי 3 חודשים מיום מסירת הבניין הראשון.

לפי ההערכות של לנדמארק גרופ ושותפיה, גלום רווח של כ-24 מיליון שקל משלושת הבניינים שנמכרו עד כה.

בטקס חגיגי שנערך לאחרונה העניקה עיריית יאש ללנדמארק אות הוקרה על פעילותה לקידום הכלכלה ואיכות החיים בעיר. מיקום פרויקט Dream Village הינו אחד מהמבוקשים למגורים בעיר. בצמוד לפרויקט הולך ונבנה בימים אלו פרויקט Era - קומפלקס המסחר, הבילוי והפנאי הגדול ביותר ברומניה. העיר יאש הינה השנייה בגודלה ברומניה ובה תעשיות מפותחות וכן אוניברסיטאות שונות המונות כ-100,000 סטודנטים מכל העולם.