חברת המלט מקבוצת אי.די.בי דיווחה הבוקר (א') על תוצאותיה הכספיות ברבעון הרביעי של 2007 ובשנה כולה. בשורה התחתונה סיכמה החברה רווח נקי של 2.54 מיליון דולר, ירידה של 31.4% בהשוואה ל-3.71 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2006. החברה הסבירה את הירידה ברווח הנקי בירידה במכירות בתחום המוצרים האולטרה-נקיים.
הכנסות החברה העוסקת בייצור ושיווק אביזרי צנרת, מחברים, ברזים ושסתומים הסתכמו ברבעון הרביעי ב-16.35 מיליון דולר, ירידה של כ-5% לעומת 17.2 מיליון דולר ברבעון המקביל. לדברי החברה, מקור הירידה במכירות המוצרים האולטרה-נקיים בירידה כללית בשווקים ובביקושים לתחום מוצרים זה בעיקר בצפון אמריקה וביפן.
בסיכום שנתי רשמה החברה רווח נקי של 10.9 מיליון דולר, עלייה של כ-4.5% בהשוואה ל-10.4 מיליון דולר ב-2006. ההכנסות השנתיות עלו ב-10.4% והגיעו ל-74.1 מיליון דולר.
שמואל טופז, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון המ-לט, מסר כי "הגידול במכירות, למרות הירידה העולמית בתחום המוליכים למחצה, הוכיח בצורה מובהקת את עוצמתה של אסטרטגיית החברה לפעול במקביל בשני המגזרים: מגזר תעשיות התהליך ומגזר המוצרים האולטרה נקיים".
טופז הוסיף: "במקביל השלמנו פיתוח של מספר מוצרים חדשים שתרמו כ- 3.5 מיליון דולר למחזור המכירות בשנת 2007. השנה השלמנו תוכנית השקעות שאפתנית בהיקף של 12 מיליון דולר, שהגדילה את כושר הייצור של מפעלי הקבוצה בישראל ב-50% במונחי מכירות. תוכנית ההשקעות שהתפרשה על פני השנים 2006-2007 הושלמה השנה, ואנו מאמינים כי היא תופעל בהיקף משמעותי במהלך 2008".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.