הדוגמנית ימית סול תשמש כפרזנטורית של רשת הבוטיקים בוניטה, זאת תמורת סכום מדווח של 100 אלף דולר.
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יעלה באמצעי המדיה השונים בהשקעה כוללת של מיליון דולר.
סול מחליפה שורה של כוכבות ששימשו כפרזנטוריות בוניטה, ביניהן מלי לוי, יעל גודלמן, מלאני פרס ושרון גניש.
רשת בוניטה מונה 25 חנויות במיקומים שונים ברחבי הארץ.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.