AOL מקבוצת טיים וורנר רוכשת את הרשת החברתית Bebo ב-850 מיליון דולר

Bebo, שייצרה את פורמט הווידאו KateModern, הוקמה ב-2005 ומיועדת בעיקר לבני-נוער * מנכ"לית Bebo, יוהאנה שילדס, תמשיך בתפקידה

חטיבת האינטרנט של טיים וורנר , AOL, תרכוש את הרשת החברתית Bebo, בסכום של 850 מיליון דולר, בצעד שנועד להגדיל את רווחי החברה מפרסומות. יחד עם זאת, נשאלת השאלה אם AOL רואה טעם ברכישות נוספות, כשעל פי השמועות, התעניינה בעבר ברכישה של יאהו .

Bebo, שייצרה את פורמט הוידאו "KateModern", היא רשת חברתית שהוקמה בשנת 2005 ומיועדת בעיקר לבני נוער וצעירים. הרשת החברתית, שטוענת כי לאתר רשומים יותר מ-40 מיליון משתמשים, הינה אחת מהפופולריות ביותר בבריטניה ואירלנד, אך בהשוואה לפייסבוק ומייספייס, היא עדיין נחשבת לקטנה.

"Bebo היא החלק החסר ברשת התקשורת האישית של AOL, והיא ממצבת אותה במרכז המדיה החברתית", אמר רנדי פאלקו, מנכ"ל AOL. המנכ"ל הוסיף כי מה שמשך את AOL ל-Bebo, הוא הפוטנציאל הגלום בה ולא רק מסר הרשומים לאתר.

המנכ"לית הנוכחית של Bebo, יוהאנה שילדס, תמשיך לנהל את החברה, תחת המנכ"ל התפעולי של AOL, רון גראנט.

AOL הוציאה עד כה כמעט 1 מיליארד דולר על רכישות הקשורות לפרסום באינטרנט, כשהיא קנתה את AdTech, buy.at, Lightningcast,Quigo, Tacoda ו-Third Screen Media כדי להקים את רשת הפרסומת Platform-A.