מזכיר הממשלה לשעבר, ישראל מימון, חתם על הסכם שיתוף-פעולה עם ענני תקשורת

במסגרת ההסכם יקדם מימון פרויקטים וערוצים של ענני תקשורת ; מימון: "מצאתי במיזם המשותף עם ענני תקשורת את כל הדברים שאני מתחבר אליהם"

ממזכיר ממשלה למקדם ערוצים: חברת ענני תקשורת חתמה השבוע על הסכם לשיתוף פעולה עם עו"ד ישראל מימון וחברת מימון-מילצ'ן בה הוא שותף יחד עם גיל מילצ'ן. במסגרת ההסכם יפעל מימון, ששימש כמזכיר הממשלה בממשלותיהם של אריאל שרון ואהוד אולמרט, לקידום מיזמים משותפים יחד עם ענני תקשורת בישראל ומחוצה לה ויפעל לקידום ערוצי ענני תקשורת - ערוץ החיים הטובים, ערוץ האוכל, ערוץ הבריאות, ערוץ הטיולים, ערוץ אגו, ערוץ ניקלודיאון ישראל, MTV ישראל ועוד.

שרון למברגר, מנהל ערוצי הלייף סטייל של ענני תקשורת, אמר היום כי "החיבור של ענני תקשורת וישראל מימון יביא לקידומם של פרויקטים משותפים שבראשם פרויקט 'החיים הטובים בסיטי' שעיקרו הוא קידומם של ישובים, ערים, מועצות מקומיות ואתרי תיירות מכל הארץ".

מימון אמר בתגובה להסכם שיתוף הפעולה כי "מצאתי במיזם המשותף עם ענני תקשורת את כל הדברים שאני מתחבר אליהם: יוזמה, חזון, קידום הפריפריה בערוצי ענני תקשורת וזאת לצד הצגה של אתרי התיירות והדברים הנהדרים שיש לארץ הזו להציג בישראל ובחו"ל".