דירקטוריון דואר ישראל הורה להנהלה לפעול להגשת בג"ץ נגד משרד התקשורת

מנכ"ל החברה, אבי הוכמן, התבטא נגד משרד התקשורת על תנאי הרישיון שהוענקו לחברה ועל כך שבמתכונת התחרות שנבנתה, החברה נמצאת בדרך לקריסה

דירקטוריון דואר ישראל פועל להגשת בג"ץ נגד משרד התקשורת וזאת בשל עיוותים ברישיון שהוענק לחברה. שלשום (ג') התבטא בחריפות ב"גלובס" מנכ"ל החברה, אבי הוכמן, נגד משרד התקשורת על תנאי הרישיון שהוענקו לחברה ועל כך שבמתכונת התחרות שנבנתה, החברה נמצאת בדרך לקריסה.

הוכמן אמר כי ברבעון הראשון רשמה חברת הדואר הפסד של 18 מיליון שקל, כתוצאה מעזיבת לקוחות עסקיים גדולים שמציעים מחירים שהוא אינו יכול להציע בשל הפיקוח על התעריפים שחל עליו. כמו כן, על החברה לפעול תחת שורה של מגבלות והתניות הקשורות לצורך שלה לממן שירות אוניברסלי בפריסה ארצית בו היא מחויבת ולהגבלות המוטלות על החברה בשיווק שירותים חדשים, שכן היא מחויבת לאשר כל שירות ושירות דרך משרד התקשורת.

יש לציין כי בדירקטוריון דואר ישראל יושבים נציגים של משרד התקשורת ושל משרדי האוצר, ובהם סגן היועץ המשפטי במשרד התקשורת, עו"ד רונן פיינגולד.

מדואר ישראל נמסר: "הדירקטוריון הנחה את החברה לפעול בנחישות מול משרד התקשורת להסדרת אי הבהירויות הנוגעות לרישיון הכללי של החברה. בין היתר, הנחה הדירקטוריון את ההנהלה להגיש בג"ץ כנגד משרד התקשורת במידה ולא יתוקנו הסעיפים השנויים במחלוקת ברישיון הכללי".