אולמרט בישיבת הממשלה: "גל שמועות זדוניות ומרושעות שוטף את הארץ"

מחשש שיעסקו בחשדות נגדו ביטל אולמרט את הראיונות לרגל יום העצמאות ; "אני מתכוון לקיים את הדברים שעליי לעשות - הן במישור הלאומי והן במדיני - ואמשיך לקיים את חובותיי", אמר והוסיף כי חקירת המשטרה לא תפגע בהתנהלותו


"מאז יום רביעי פוקד את הארץ גל שמועות, חלקן זדוניות ומרושעות. אני מבטיח שכשהדברים יתבהרו יוסרו החשדות והעננה תתפוגג"- כך אמר היום (א') ראש הממשלה, אהוד אולמרט, בפתח ישיבת הממשלה לאור חקירתו באזהרה ביום שישי האחרון. ראש הממשלה הוסיף כי בכוונתו להמשיך בסדר היום כרגיל ללא שינוי. "אני מתכוון לקיים את הדברים שעליי לעשות - הן במישור הלאומי והן המדיני. אמש נפגשתי עם רייס, מחר אפגש עם אבו מאזן. אמשיך לקיים את חובותיי", אמר והוסיף כי חקירת המשטרה לא תפגע בהתנהלותו.


אולמרט תיאר בפני השרים את השתלשלות אירועי השבוע שעבר. "ביום רביעי שעבר פנתה אליי משטרת ישראל וביקשה לקיים חקירה קצרה. נעניתי מיד וביום שישי פיניתי את לוח הזמנים שלי למשך כשעה. החוקרים נהגו בצורה מכובדת וראויה. לצערי, בנסיבות שאינן תלויות בי, שוטף את הארץ גל של שמועות. מובן מאליו שמטבע הדברים יש רמיזות, שמועות וידיעות של 'יודעי דבר' - רובם ככולם דברים זדוניים ומרושעים".

"אני מבטיח שכשהדברים יתבררו לאשורם על-ידי הרשויות המוסמכות, הדברים יוצבו בפרופורציה הנכונה ובהקשר הנכון והמדויק שלהם, וזה ישים קץ לשמועות. עד אז יש לנו סדר יום לאומי ויש לי סדר יום כראש ממשלת ישראל", הוסיף אולמרט.


את הישיבה פתח אולמרט בהתלוצצות: "ביום שישי עבר עליי יום מרגש. קבוצת מכבי תל אביב ניצחה במשחק שריכז את תשומת לב של כולנו. הערב אני מקווה שגם אנחנו, שרי הממשלה, נתפנה לשעתיים כדי לראות את מכבי תל אביב במדריד".

אולמרט ביטל את הריאיונות שנקבעו לרגל יום העצמאות מחשש שייעסקו בהאשמות נגדו. נזכיר כי ביום רביעי זומן רה"מ לחקירה תחת אזהרה ע"י חוקרי היחידה הארצית לחקירות הונאה, בהתראה של 48 שעות. על נושא החקירה הטילה המשטרה צו איסור פרסום, אך בחלק מכלי התקשורת הועלו השערות באשר אליו.