אקטימייז של נייס חושפת פיתרון לגילוי פעילות מסחר לא חוקית של ברוקרים

Actimize Employee Trading Fraud מתוכנן לזהות התנהגויות ופעילויות של סוחרים, העלולות להיות קשורות להונאה

חברת נייס הודיעה כי החברה הבת, אקטימייז, חשפה את הפתרון שלה לגילוי פעילות מסחר בלתי חוקית של עובדים במוסדות פיננסיים. Actimize Employee Trading Fraud מתוכנן לזהות התנהגויות ופעילויות של סוחרים, העלולות להיות קשורות להונאה או לפעילות שאינה מורשית.

"כתגובה ללחצים רגולטוריים ואירועי הונאות הברוקראז' על-ידי עובדים בתחילת 2008, חברות גדולות ברחבי העולם בוחנות את המערכות והנהלים שלהן לניהול סיכונים," אמר אקסל פיירון, סגן נשיא בכיר ב-Celent. "פתרונות כדוגמת זה של אקטימייז, המספקים ראייה כוללת של מעקב על פעילויות ברוקראז', כמו גם פיקוח על פעילויות של עובדים, מתאימים באופן ברור לצרכים הנוכחיים למניעת פעילות מסחר לא חוקית במגזר הפיננסי".

הפתרון תוכנן להשמה בשני שלבים - השלב הראשון מספק מעקב מיידי וניתן להקמה תוך חודשיים-שלושה, והשלב השני, מספק מקורות מידע ונקודות ממשק נוספות. המערכת של אקטימייז מנתחת את המידע, שמקורו במערכות ניהול סיכונים, תפעול, משאבי אנוש, תאימות לרגולציה, פעולות ברוקראז', בקרה ופקוח, אבטחת מערכות מידע ומערכות נוספות, ומאתרת דפוסי פעילות חשודים ואינדיקטורים חשובים אחרים.

הפתרון משלב מידע שמקורו באירגון לכל רוחבו, בסביבת ניהול חקירות ואירועים אנטואיטיבית, ש"מחברת בין הנקודות" ומחשבת את רמת הסיכון אליו נחשפת החברה על-ידי סוחר מסויים בארגון או על-ידי סדרת עיסקאות.