נמשך השיפור בנטוויז'ן - ההכנסות ברבעון צמחו ב-30% ל-300 מיליון שקל

בשורה התחתונה רשמה החברה רווח של 26.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד

נטוויז'ן מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר ממשיכה להשיג שיפור בתוצאותיה: הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון של השנה ב-30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד לרמה של 300 מיליון שקל, ובשורה התחתונה היא רשמה רווח נקי של 26.7 מיליון שקל, לעומת הפסד של 7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד.

ספקית האינטרנט והטלפוניה רשמה שיפור גם בכל הפרמטרים של הרווחיות: הרווח הגולמי זינק ב-57% ל-56.2 מיליון שקל, והרווח התפעולי הוכפל לרמה של 25.9 מיליון שקל. גם הוצאות המימון צומצמו לסך של 3.7 מיליון שקל לעומת 20.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2007.

השינוי במגמה של חברת התקשורת החל בשנה שעברה על רקע השלמת המיזוג בין נטוויז'ן, ברק וגלובקול, במסגרתו בוצע ארגון מחדש של החברה שכלל ייעול הפעילויות של החברות, צמצום כוח-אדם ואיחוד תשתיות תקשורת ומערכות מידע. התוכנית הצליחה והחברה המאוחדת מציגה שיפור ניכר בתוצאות.

בנוסף, נזכיר שבחודש שעבר חתמה נטוויז'ן על הסכם לרכישת 15% ממניות חברת הוט מידי בנק לאומי. זאת, כחלק מהאסטרטגיה של אי.די.בי לבנות קבוצת תקשורת גדולה, המספקת את מלוא השירותים: טלפון נייח, נייד, אינטרנט וכבלים. כיום עוסקת נטוויזן באספקת שירותי קישוריות לאינטרנט (ISP), אספקת שירותי טלפוניה ואספקת שירותים מנוהלים (מכירת ציוד תקשורת ואספקת שירותי תמיכה ותחזוקה לרשתות תקשורת ולמרכזיות).

כמו כן, הודיעה היום נטוויז'ן, כי הדירקטוריון אישר תוכנית תגמול ארוכת טווח למנהלים שאינם נושאי משרה בכירה בחברה, ולא נכללו בתוכנית האופציות לעובדים ונושאי משרה שהחברה אימצה. התגמול יוענק בדרך של מענק כספי ולא על דרך של הענקת אופציות, בהתאם לעמידה ביעדים אישיים וקבוצתיים שייקבעו ובכפוף להתמדה בהעסקה לתקופה של שלוש שנים וחצי. היקף ההוצאות הכולל בגין תוכנית התגמול יהיה 7.4 מיליון שקל (כ-2.1 מיליון שקל לשנה).