בניגוד לעמדת הוועד: מוקד שירות לקוחות 103 של חברת החשמל יעבור לבאר-שבע ולא לגוש דן

דירקטוריון החברה צפוי לאשר שכירת משרדים להקמת המוקד בעיר ; בוועד דרשו שהפעילות תישאר באזור המרכז ; חברת החשמל צפויה לחתום על הסכם לשכירת משרדים ב"מגדלי הרכבת" בבאר-שבע למשך 5 שנים

מוקד שירות הלקוחות 103 הארצי של חברת החשמל יוקם בבאר שבע ולא בגוש דן, וזאת בניגוד לעמדת וועד עובדי החברה. ל"גלובס" נודע כי דירקטוריון החברה, בראשות היו"ר מוטי פרידמן, צפוי לאשר השבוע סופית את ההסכם להקמת המוקד בעיר הדרומית.

לאחר שבחנה מספר הצעות, חברת החשמל צפויה לחתום על הסכם לשכירת משרדים ב"מגדלי הרכבת" בב"ש למשך תקופה של 5 שנים. בסה"כ, צפויה החברה להכשיר שטח של כ-1,000 מ"ר להקמת המתחם החדש.

פעילות מוקד 103 נמצאת בחודשים האחרונים במחלוקת בין הנהלת חברת החשמל והדירקטוריון לבין ועד העובדים, על רקע ההחלטה להעביר חלק מפעילות המוקד, המתפרס כיום על פני מספר מקומות ברחבי הארץ, לאזור באר שבע וכן בגלל אי סדרים שהתגלו בקליטת עובדים במוקד. בוועד דרשו שהמוקד יישאר באזור ת"א וגוש דן, ואף נקטו בעיצומים שפגעו ברמת השירות ללקוחות.

יצוין כי עיריית באר שבע ניהלה בחודשים האחרונים מאבק להעברת המוקד לעיר. מ"מ וסגן ראש עיריית ב"ש, רוביק דנילוביץ', פנה לשר התשתיות, בנימין בן אליעזר ולנשיא המדינה, שמעון פרס, בבקשה לפעול להקמת המוקד בעיר. עפ"י הערכות, במוקד יועסקו בין 150-200 עובדים.

דנילוביץ ברך היום על ההחלטה, "יש להודות לשר התשתיות על עמידתו האיתנה וראיית הנגב ותושביו בראש סדר העדיפויות, ולחברי דירקטוריון חברת החשמל שלא נכנעו ללחצים וקיבלו את ההחלטה הנכונה".