פלאזה סנטרס של אלביט הדמיה תבנה מרכז מסחרי בפולין בעלות של 35 מיליון אירו

הפרוייקט ישתרע על פני 23 אלף מ"ר בין שני מרכזי עסקים במרכז העיר סזנו ; רן שטרקמן, נשיא ומנכ"ל פלאזה סנטרס: "המרכז ממוקם במיקום שיאפשר לאוכלוסיות סביבו נגישות למרכז מסחרי ברמה גבוהה"

פלאזה סנטרס, חברה בת של חברת הנדל"ן אלביט הדמיה , הודיעה היום כי רכשה מגרש בגודל של 17 אלף מ"ר בעיר לסזנו שבפולין. השטח נרכש במטרה לבנות עליו מרכז קניות ובידור. פרויקט זה הוא הפרויקט השני שמנהלת החברה בפולין מאז שנרשמה למסחר בבורסה של וורשה באוקטובר 2007.

מאז הקמת החברה פלאזה בנתה, ניהלה ומכרה 7 מרכזי קניות ומתעתדת להקים ברחבי המדינה עוד 4 מרכזים בסוולקי, קילקה, זגורזלק ולודג'. מיקום הקרקע שנרכשה הוא במרכז העיר סזנו המונה 64 אלף תושבים, קרוב לתחנת רכבת ותחנת אוטובוסים מרכזית ונמצא בין שני מרכזים עסקיים בפוזנן ובוורקלו.

פלאזה מתכוונת לבנות את המרכז בשטח בנוי של 23 אלף מ"ר כשלידו חניון ל-450 רכבים. המרכז מתוכנן לאכלס כ-70 חנויות עם שטח של כ-16 אלף מ"ר להשכרה.

בניית הפרויקט צפויה להסתיים ב-2010 כשתקציב הפיתוח לפרויקט עומד על 37 מיליון אירו. רן שטרקמן, נשיא ומנכ"ל פלאזה סנטרס אמר, כי "המרכז ממוקם במיקום מצויין שיאפשר לאוכלוסיות החיות סביבו, מרכז מסחרי ברמה גבוהה".