דניה סיבוס תנסה לגייס עוד כ-90 מיליון שקל מהמוסדיים

הכפילה את כמות המניות המוצעות במכרז ; המכרז למניות החברה הוקדם ליום ה' הקרוב, אז בכוונת החברה לגייס בסה"כ כ-290 מיליון שקל ; החברה הכפילה את הכמות הניצעת למוסדיים ל-4.468 מיליון מניות

חברת דניה סיבוס מפרסמת היום (ג') "דוח מתקן לדוח משובש" מה-1 במאי.

ב-1 במאי פרסמה החברה כי בכוונתה לגייס 200 מיליון שקל ממשקיעים מוסדיים ומהחברה האם, אפריקה ישראל (המחזיקה בכ-75% מהון המניות בחברה) בדרך של הנפקת מניות רגילות, שהיוו אז 31.45% מהון מניותיה. מטרת הגיוס הייתה לשם שיפור דחוף ביחסיה הפיננסיים על רקע צניחה של 83% בהון העצמי לרמה של 39.3 מיליון שקל.

על פי הודעתה מהיום, מבקשת החברה להגדיל את סכום הגיוס ולקרב את מועד הגיוס. היום מודיעה דניה סיבוס על כוונתה להכפיל את כמות המניות המוצעות לניצעים רגילים (מוסדיים) ל-4.4685 מיליון מניות, ובהתאם להגדיל את כמות המניות המוצעות הכוללת עד לכ-11.107 מיליון מניות רגילות. על פי מחיר המניה הנוכחי של דניה ( כ-26 שקל) צפויה החברה לגייס כ-90 מיליון שקל נוספים לאחר הכפלת כמות המניות המוצעת למוסדיים.

נציין כי בעלת השליטה בחברה, חברת אפריקה השקעות צפויה לרכוש 75% מהמניות המוצעות במכרז בכדי להמנע מדילול החזקותיה בדניה. התמורה בגין המניות המוצעות לאפריקה השקעות תהיה מחיר המניה במכרז בתוספת שיעור של 0.5%.

בנוסף הודיעה היום דניה סיבוס על הקדמת יום המכרז ליום ה' הקרוב ה-5 ביוני לעומת המועד הקודם שפורסם ב-11 ביוני.

נציין כי ביום ו' האחרון, במקביל לפרסום דוחותיה הודיע חברת אפריקה על כוונתה לגייס סכום שינוע בין 150-200 מיליון דולר במהלך התקופה הקרובה בדרך של הנפקת מניות לציבור. כאשר החברה ציינה כי בכוונתה להגדיל את בסיס ההון של החברה. בכוונת בעל השליטה בחברה לקחת חלק בגיוס ההון בכדי לשמור על שיעור החזקותיו בחברה שעומד על כ-75%.