לקראת ועידת תקשורת ונתח שוק של גלובס, שתושק ב-14 ביולי 2008, התכנסו אנשי מפתח ואנשי המקצוע בתחום בסדרת מפגשים סוערים, בהם נותחו המגמות של תפיסת העולם החדשה בעולם התקשורת : הגבולות משתנים, מציאויות מתהוות ועולם חדש של התנהגות צרכנים נרקם. 
 לאן תוביל המהפכה של שבירת ה גבולות המסורתיים בין תחומי התקשורת, הסלולר והאינטרנט, ואיך יתיישבו תחומי הפרסום והשיווק בעולם החדש הזה.
 רוצים לראות על מה דיברו? לחצו כאן לסרטון
 לאתר הוועידה
           
    	  
                        
            
            
            
            
                     
        
               
            
             לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
                
קוד האתי                                
                  המופיע
                
בדו"ח האמון  
                  לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה 
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.