עמוד הביתדעותועידת תקשורת ונתח שוק 2008

ועידת תקשורת ונתח שוק 2008 הוספה למעקב +

וועידת תקשורת ונתח שוק

כתבות אחרונות

רגולציה כן, פטרונות לא

רגולציה כן, פטרונות לא

רגולטור נאור מחלק מכסות של ז'אנרים, ומשם העבודה היא של הערוצים. רגולטור מתקדם יודע שהיום הז'אנרים הם היברידים, ושההתעקשות להכניס כל תכנית לאיזושהי מגירה ספציפית ורק כך להחליט אם היא ראויה או לא, היא בבחינת תפיסת עולם שאבד עליה הכלח [לאתר הועידה]

13/07/2008, 13:25
מי ישלוט בעידן ההתלכדות?

מי ישלוט בעידן ההתלכדות?

ספקיות התשתיות הגדולות שמכירות היטב את בית הצרכן, על צרכיו ומגבלותיו, הן אלו שימשיכו לנהל עימו את הדיאלוג גם בעידן ההתלכדות

09/07/2008, 13:23
לחזור לבסיס

לחזור לבסיס

כל עוד נמשיך להתלהב מטכנולוגיות חדשות, נמשיך להתעלם מהשינוי האמיתי שאנחנו חייבים לעבור: מהפכה בתפיסה הכוללת של מהי עבודת שיווק טובה

08/07/2008, 13:16
הצופה כאזרח, לא רק כצרכן

הצופה כאזרח, לא רק כצרכן

מטרת הרגולציה לשמש קול עבור הציבור ולהציב דרישות לשוק על מנת להבטיח קיומה של זירה ציבורית פתוחה, בטוחה, מגוונת, מקיפה ונגישה

07/07/2008, 14:41

"כל פעולה יצירתית היא מסוכנת"

כולם מעוניינים בצמיחה נטולת סיכונים, אבל במיוחד בענפים הקריאטיבים, לקחת סיכון היא מחיר הצמיחה. ״צריך לכבד ולתגמל כישלון ולא להעניש אותו״, אומר פרופ' כריסטוף לוך, מומחה בתחום ניהול סיכונים שמגיע לישראל לוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס", ומסביר איך להתנהל בענפי הקריאייטיב וליצור עניין - מבלי לאבד הכל. ראיון להרשמה לוועידה - לאתר הוועידה

06/07/2008, 14:08
שם המשחק: התלכדות

שם המשחק: התלכדות

הלכידות הפיזית והטכנולוגית הופכת את מכשיר הסלולר לערוץ התקשורת המרכזי, ובשיאו של התהליך יתכנסו לתוכו כל השירותים אותם מקבל הלקוח בבית

01/07/2008, 13:13
לדבר בקטן

לדבר בקטן

העולם השיווקי והפרסומי עתיד לעבור מהפכה שתאלץ את כולנו לחזור לאמות המידה של ניהול שיח רלבנטי

30/06/2008, 14:00
המהפכה רק התחילה

המהפכה רק התחילה

בפעם הבאה שיגיעו אליכם חברת מיתוג או חברת טכנולוגיה שפיצחה את התנהגותם של הזקנים או הצעירים או הרווקים התל אביבים באינטרנט, תזכרו: אף אחד לא יודע עדיין שום דבר

30/06/2008, 13:44

"האינטרנט הישראלי תקוע ומיובש; למפרסמים באתרים אין מושג על מה הם משלמים - אז הם מעדיפים טלוויזיה"

בכירי ענף האינטראקטיב בלחץ ; יוסי ארז: "רק בישראל יש 80 גדלים של באנרים. כל השחקנים מפסידים עשרות אלפי דולרים בכל קמפיין - אבל לא משנים כלום" ; אלון מוליאן: "אין אנרגיה אמיתית באינטרנט הישראלי" ; לפרטים על הוועידה ; להרשמה לוועידה

29/06/2008, 20:19
דרושה: אינטגרציה במדיה

דרושה: אינטגרציה במדיה

סקרים שנערכו לאורך זמן מראים כי השימוש במדיה משולבת מגביר את שיוך המוצר ליצרן. ככל הנראה, חוזקותיו של מדיום אחד משלימות את חולשותיו של המדיום האחר

29/06/2008, 13:33
גוגל ויאהו לא טועות

גוגל ויאהו לא טועות

חברות האינטרנט הגדולות הבינו את הפוטנציאל הגלום בסלולר ופועלות במרץ לבסס את מעמדן בתחום האינטרנט הסלולרי. מבחינתן, הסלולר הוא מנוע הצמיחה הגדול ביותר שעשוי להיקרות בדרכן בשנים הקרובות להרשמה לוועידה לחץ כאן

25/06/2008, 13:29
מטשטשים את הגבולות

מטשטשים את הגבולות

בלי שנרגיש עולם התקשורת הופך לאישי, מרגש, מותאם להעדפותינו ולמקום והזמן שבו אנו צורכים את התוכן. אך זו אינה מטרה בפני עצמה. המצפן שאליו יש לחזור הוא רווחת הצרכן. להרשמה לוועידה לחץ כאן

22/06/2008, 13:40
הצג דעות נוספות

נושאים קשורים