ג'ולייט של הארוחות

תפריט מציג מנות קטנות ומצוירות על הצלחת, עשויות בקפידה ועל טהרת חומרי הגלם הטריים

"Juliet Kitchen", שדרות ביאליק 42, רמת-השרון, 5406065-03

את "Juliet kitchen" - ביסטרו קטנטן עם מטבח פתוח הנושק לכיכר ירוקה ברמת-השרון, פתחו טניה ואלעד להב, זוג צעיר ונלהב עם הרבה ברק בעיניים ומגע זהב בידיים. היא - יפה וענוגה עם מבטא אנגלוסקסי רך, והוא - עז מבט חמוש במראה משובב של שף צרפתי צעיר. לאחר שנים של הסתובבות בעולם וניהול קייטרינג בוטיק, פתחו הזוג את המקום הפעוט והרומנטי. על הניהול והעיצוב אחראית טניה, ואכן רואים שיד אישה בדבר. שלל פריטים בסגנון רטרו מעטרים את המקום בטוב טעם, והשולחנות שבחוץ מחופים מפות צחורות. והאוכל? יצירתי, חושני, קליל ובעיקר טעים. אכן, משב רוח מרענן בעיר מהבילה.

תפריט הקיץ של המקום מציג מנות קטנות ומצוירות על הצלחת, עשויות בקפידה ועל טהרת חומרי הגלם הטריים. לראשונות אפשר להתענג על שרימפס ושעועית ירוקה ברוטב קריאולי פיקנטי, עם שום קונפי, יוגורט כבשים וצ'ילי, או על סביצ'ה דג ים עם צ'ילי, לימון, קוביות עגבניות, בצל סגול, תמרים, ביצי סלמון וכוסברה או אפילו על סלט קליל של חסות עם מנגו בשל, שקדים, גבינת קממבר אגוזים ווינגרט שרי-דבש.

מאגף העיקריות מומלץ לנסות את ה-CRAB CAKES מסרטנים כחולים עם פלפלים, על קרם סלק ושורש פטרוזיליה עם רוטב יוגורט הל. מנה המדגימה יפה את התפיסה "אמירה אישית". לצמחונים יש מנה של ניוקי עם אספרגוס, עגבניות לחות, קרם פסטו, פרמז'ן וגבינות, כמו גם רביולי במילוי פטריות יער, ערמונים וגבינת עזים ברוטב חמאת מרווה. ניוקי הקינוח המומלץ הוא Bread Pudding, מפרוסות בגט מושחמות עם שמנת, שוקולד לבן של ולרונה ותותים עם קצפת ורוטב טופי, מנה שמגיעה לשיאים חדשים של שחיתות.

אם חשוב לכם לדעת מי זאת ג'ולייט, גשו לחדר השירותים, לפתרון החידה.