עסקה נוסטלגית: ערוץ 1 ישדר תוכניות ארכיון ב-VOD

במסגרת העסקה יעלו ב-VOD גם שידורי אולימפיאדת בייג'ין ותכנים חדשים של רשות השידור

הערוץ הראשון חתם על הסכם שיתוף פעולה עם HOT VOD לשידור תוכניות מארכיון הערוץ, כמו גם תכנים חדשים ושידורי האולימפיאדה הקרובה בבייג'ין.

השלב הראשון בשיתוף הפעולה יחל ב-8 לאוגוסט, עם תחילת שידורי האולימפיאדה, ויכלול את שידורי האולימפיאדה שישודרו בערוץ הראשון בקטגוריה מיוחדת שתפתח בשירות ה-HOT VOD. הקטגוריה בעלות חד-פעמית של 10 שקל, תשדר את טקס הפתיחה של האולימפיאדה ואת כלל שידורי התחרויות שמשודרות לאורך כל שעות היממה. השנה, בשל הפרשי השעות, ישודרו מרבית השידורים והתחרויות המרכזיות בשעות הבוקר המוקדמות והצהריים, אולם באמצעות ה- VODניתן יהיה לצפות בשידורי האולימפיאדה במועד אחר.

במהלך ספטמבר תעלה בשירות HOT VOD קטגוריית הארכיון של הערוץ הראשון, במסגרתה ישודרו תוכניות הדגל של הערוץ הראשון . שידורי הערוץ יחולקו לפי נושאים, כגון: דרמה, תכניות ילדים, בידור, תעודה ועוד. במסגרת הקטגוריה ישודרו התוכניות "מישל עזרא ספרא ובניו", ו"חדוה ושלומיק". כמו כן תשודר תוכניות הילדים המיתולוגית "ריץ' רץ", "שלוש ארבע חמש וחצי" וכן "עמוד האש", "תקומה", ו"סמי וסוסו".

מ-HOT נמסר: "אנו שמחים לצרף לשירות HOT VOD לצד תכניות האקטואליה וסדרות הדרמה החדשות ביותר את מיטב פניני התרבות הישראלית שנמצאים בארכיון הערוץ הראשון, ולתת הזדמנות לחצי מיליון בתי אב ליהנות מהם ולהתרפק על הנוסטלגיה הישראלית במיטבה".

מרשות השידור נמסר: "שיתוף הפעולה עם HOT להעברת תכני הרשות ב-VOD הינו חלק מהאסטרטגיה של רשות השידור ביחס להפצת תכני רשות השידור במדיה החדשה". *