הפועלים: אחד מבעלי נידר הבריח 805 אלף שקל לחשבון של בתו

זאת, לטענת בנק הפועלים, 4 ימים בלבד לפני הבקשה להקפאת הליכים ; בנוסף, בנק לאומי ביקש היום למנות כונס נכסים לקרקע של נידר במתחם הולילנד, עליה הוא מחזיק בשיעבוד ראשון

נחום רחמין, אחד מ-4 האחים השולטים בחברת הנדל"ן נידר , הבריח לכאורה 805 אלף שקל מחשבון החברה לחשבון בתו בת ה-19, 4 ימים בלבד לפני הבקשה להקפאת הליכים. כך טוען בנק הפועלים , לו חייבת נידר 32 מיליון שקל.

הבנק ביקש אמש (ד') מבית המשפט לאסור על לירון רחמין, בתו של נחום, לבצע כל דיספוזיציה בחשבון הבנק שלה, עד לדיון במעמד הצדדים, ולהצהיר ש-805 אלף השקלים שייכים לאב והעברתם לבת מבוטלת.

עוד טוען הבנק, כי יום לאחר שניתן צו הקפאת ההליכים הזמני, הוא התבקש לצרף כמיופת כוח לחשבון הבנק של לירון את אחותו של רחמין, מרים רחמין-מושליאן, שכנראה עובדת בנידר. ביום שלמחרת נתנה מרים הוראה לשלם מחשבונה של לירון 50 אלף שקל לחשבון הבנק של עו"ד אמיר ברטוב ממשרד ליפא מאיר, שלבקשת נידר מונה כנאמן הזמני לחברה.

פעולות אלה, טוען הפועלים, מצביעות בבירור כי נחום רחמין "פעל ערב הגשת בקשת הקפאת ההליכים להבריח במרמה סכום ניכר מתוך הונו האישי לטובת חשבונה של בתו". לדבריו, התחייבות האחים רחמין שלא לבצע כל דיספוזיציה בנכסיהם האישיים אינה אלא "מס שפתיים בלבד ששילמו בעלי השליטה לצורך קבלת צו הקפאה, בלי שהם עומדים מאחוריה".

בנוסף, בנק לאומי ביקש היום (ה'), באמצעות עו"ד עופר שפירא, למנות כונס נכסים לקרקע של נידר במתחם הולילנד, עליה הוא מחזיק בשעבוד ראשון.

מנידר נמסר בתגובה: "מדובר בכספי חיסכון אישיים שנצברו בחשבונה הפרטי של הבת. מאחר שנידר נקלעה לקשיים, לווה האב נחום כספים מבתו לטובת פעילות החברה שדווחה במלואה. לבת היתה הזכות המלאה לקבל את הכספים שנלוו מחשבונה האישי, וכל ניסיון להציג את הדברים אחרת אינו מקצועי ואנו רק יכולים להצטער כי פרטיותה של בתו של בעל השליטה נפגעה".