חתן באי-מייל לאורחים מצד הכלה: "נתתם 300 שקל - ואכלתם ב-700 שקל; באמת תודה רבה"

"בפעם הבאה שאתם מרגישים דחף כה עז להיות פילנתרופים לזוג צעיר המממן את חתונתו מהכסף שאין לו - שלחו להם מתנה בדואר" - כך כתב החתן לאורחים, באי-מייל שעובר באחרונה ברשת בין הגולשים

האי-מייל הבא עובר באחרונה ברשת בין הגולשים. תחילה חשבו כי מדובר במתיחה, אך גם מאנשים שמכירים את המקרה וגם בדיקה שערך חנן כהן באתרו - לא רלוונטי מכתבי שרשרת ושמועות דואר אלקטרוני מאששת את אמיתותו. כהן אף שוחח עם אחד המעורבים שהיה נבוך מעוצמת הסיפור.

מדובר באי-מייל שנשלח לאחר חתונה מטעם החתן, ד"ר כ' (השם שמור במערכת).

"שלום צ'. היינו בשבוע שעבר בחתונה של בת דודה של נ', מצורף בזה מכתב "תודה" של בעלה הטרי על מתנתנו. מה דעתך? אני מרשה לך להפיץ אותו בין מכותביך".

לאי-מייל צורף המכתב הבא:

"לדר' נ' ומ' פ', מבקשים להודות לכם מקרב לב על השתתפותכם בחתונתנו ועל השי הנדיב שהענקתם לנו. רציתי שתדעו שמנת הגורמה שאכלתם עלתה לנו 350 שקל למנה (700 שקל לשניכם), כך שלמעשה שילמנו על השתתפותכם באירוע 400 שקל".

"הצעה אישית וכנה שלי..... וזאת מבלי שר' תדע מן המייל שלי... בפעם הבאה שאתם
מרגישים דחף כה עז להיות פילנתרופים כל כך גדולים לזוג צעיר המממן את חתונתו מן הכסף שאין לו, אלא מן המתנות של החתונה.... שלחו להם מתנה בדואר - האמינו לי שתשמחו אותם הרבה יותר".

"לא יעלה על הדעת שאורח באירוע לא יישא לפחות בעלות מנתו ויצפה שהזוג הצעיר והמסכן יממן את ארוחת הגורמה שהוא אכל !!! זו פשוט שערוריה. בתודה על השתתפותכם באירוע שהיה לנו מדהים למרות המתנה שקיבלנו מכם".

על האי-מייל חתום ד"ר כ' א'.