השופט אדלר ביקש מברוש, עיני ובלינקוב להתייצב מיד בבית הדין על מנת לפתור את הסכסוך בנמלים

בלינקוב וברוש הגיעו ; עיני: לא אגיע מאחר והיה באירוע ; על פי נתונים של התאחדות התעשיינים, שביקשו את צווי המניעה, הנזק כתוצאה מהשבתת הנמלים מוערך ב-1.2 מיליארד שקלים

לנוכח המבוי הסתום שנוצר סביב העיצומים בנמלים דרש שופט בית הדין הארצי לעבודה, סטיב אדלר, מהעותר, נשיא התאחדות התעשיינים, המשיב, יו''ר ההסתדרות עופר עיני והממונה על אגף התקציבים, רם בלינקוב, להתייצב מייד בבית המשפט על מנת לשים קץ לסכסוך.

העיצומים בנמלים, גורמים נזק אדיר לכלכלת ישראל שכן רוב הסחורה מתקבלת דרך הים. על פי נתונים של התאחדות התעשיינים, שביקשו את צווי המניעה, הנזק כתוצאה מהשבתת הנמלים מוערך ב-1.2 מיליארד שקלים.

הסכסוך החל אחרי שבחוק ההסדרים הוצע להמשיך את הרפורמה בנמלים. לפי יו''ר ההסתדרות הדבר מהווה פגיעה אנושה בעובדי הנמלים.

ל"גלובס" נודע, כי רם בלינקוב, נענה לבקשת השופט והוא הגיע לבית המשפט, למרות שהוא לא עותר ולא משיב בדיון. ברוש הגיע כמה דקות אחרי בלינקוב שכן הוא העותר. עם זאת, חיבתו לאירועי חברה וקוקטילים של עיני ניצחה את רצונו לפתור את הסכסוך, והוא לא הגיע לבית המשפט שכן הוא מוזמן לאירוע של עיתון "דה מרקר", כך נודע ל"גלובס".

עיני מסר בתגובה כי הוא שלח נציגים לצורך פתרון הסכסוך, שהוא לא מחוייב להגיע והוא לא הבין כי אדלר חייב אותו להגיע וכי אולי יגיע במועד מאוחר יותר, אחרי האירוע.