עו"ד עידן דינאי מצטרף כשותף מסים למשרד ברנע ושות'

הצטרפותו של עו"ד דינאי באה בהמשך למגמת התרחבות של המשרד בשנה האחרונה, שכללה את צירופה של גלית רוזובסקי כראש מחלקת הנדל"ן ואת צירופם של אורן שפייזר ואברהם מונדרר כשותפים במחלקה המסחרית

עו"ד עידן דינאי מצטרף למשרד ברנע ושות', ויקים וינהל את מחלקת המסים של המשרד. עו"ד דינאי יסייע ללקוחות המשרד בהיבטי מיסוי, ובכלל זה לחברות ישראליות הפועלות בחו"ל ומשקיעים זרים הפועלים בישראל.

דינאי, בוגר תואר ראשון במשפטים וחשבונאות מאוניברסיטת תל-אביב ובעל תואר שני במימון בניו-יורק, פעיל כעורך דין למעלה מ-20 שנה. דינאי מתמחה בדיני מסים, בדגש על מיסוי בינלאומי. לקוחותיו של דינאי כוללים קרנות הון הסיכון, חברות ויזמי היי-טק ומשקיעים עתירי נכסים.

משרד ברנע ושות', היושב בהרצליה פיתוח, עוסק במתן ייעוץ משפטי בכל תחומי המשפט המסחרי, ועם לקוחותיו נמנות חברות זרות הפועלות בישראל, כולל ICC (בעלת השליטה בפרוטארום) ו-Emerson האמריקאיות, ותאגידים ישראלים הפועלים בישראל ובחו"ל, כולל קבוצת גאון, עמיעד, פילת, אהבה וקיבוץ שפיים.

הצטרפותו של עו"ד דינאי למשרד ברנע באה בהמשך למגמת התרחבות של המשרד בשנה האחרונה, שכללה את צירופה של גלית רוזובסקי כראש מחלקת הנדל"ן, ואת צירופם של אורן שפייזר ואברהם מונדרר כשותפים במחלקה המסחרית.

מעבר לפתיחת המחלקות החדשות צירף המשרד לשורות מחלקת הליטיגציה במשרד, שבראשה עומד עו"ד זוהר לנדה, ולמחלקת התשתיות במשרד, שבראשה עומד עו"ד סיימון ג'פה, מספר עורכי דין.

עו"ד מיקי ברנע, שותף מנהל במשרד, מסר כי עו"ד דינאי, יחד עם שאר השותפים שהצטרפו לאחרונה, משלבים במומחיותם את כל הדיסיפלינות העיקריות במשפט העסקי.