אסד: שיחות השלום יתחדשו אחרי הבחירות בירושלים ווושינגטון

נשיא סוריה, בשאר אסד, הודיע הבוקר כי הוא מקפיא את המגעים עם ישראל עד להקמת ממשלות חדשות בירושלים ובוושינגטון ; אסד: "אין לנו שום סיבה לוותר על חיזבאללה, אנו מדברים עם המערב בשפת האינטרסים, וכל עוד הכיבוש ללא ייפסק, לא נוותר על התמיכה בהתנגדות"

נשיא סוריה, בשאר אסד, הודיע הבוקר כי הוא מקפיא את המגעים עם ישראל עד להקמת ממשלות חדשות בירושלים ובוושינגטון; והערב הוא מצהיר כי גם אם השיחות יבשילו, קשרי מדינתו עם ארגונו של חסן נסראללה לא ייפסקו: "אנו מדברים עם המערב בשפת האינטרסים, וכל עוד הכיבוש ללא ייפסק, לא נוותר על התמיכה בהתנגדות"

נשיא סוריה, בשאר אסד, אומר כי אינו מוצא שום סיבה לוותר על הקשר עם חיזבאללה - וכי עמדת מדינתו בנושא לא תשתנה.

אסד אמר היום לרשת הטלוויזיה של חיזבאללה, "אל-מנאר", כי "סוריה מדברת עם המערב בשפת האינטרסים, ואינה מעניקה מתנות". לדבריו, אין לה כל סיבה לוותר על התמיכה ב"התנגדות" בכל מקום שיש בו כיבוש - בעיראק, בפלסטין או בלבנון - כל עוד הכיבוש עצמו אינו משתנה.

נשיא סוריה, שהודיע היום על השעיית המשא-ומתן עם ישראל עד לפתרון המשבר הפוליטי בירושלים, הוסיף כי המגעים יוקפאו לחלוטין, עד לכינון ממשל חדש גם בארצת-הברית.

"הממשל הנוכחי בוושינגטון אינו פועל למען השלום ואינו מאמין בשלום", הסביר אסד, "כך שאיננו יכולים להאמין בחסות של צדדים שאינם רואים את הנושא איתנו עין בעין. בין אם נאהב זאת או לא, האמריקנים הם הבסיס תהליך השלום, ונצטרך לראות מה יהיו המגמות של הממשל הבא".