ליגות הספורט בארצות הברית מכרו ב-2007 מרצ'נדייז בסכום כולל של 30.3 מיליארד דולר, מתוך זה 13.7 מיליארד בתוך ארצות הברית וקנדה בלבד. כך עולה ממחקר שפורסם בארצות הברית בידי חברת EPM Communications Inc.
מהמחקר עולה כי התמלוגים שחוזרים לליגות ולספורטאים מהמכירות נאמדים ב-500 מיליון דולר. הליגה שמכרה את הסכום הגבוה ביותר של מוצרים רשמיים היא ה-MLB: מכירות בסך 3.3 מיליארד דולר.
את הנתח העיקרי מהמכירות מובילים פרטי לבוש - כובעים, חולצות וכו' - שמהווים 51% מסך פריטי המרצ'נדייז הנמכרים. 10% מסך המכירות הן של משחקי מחשב. הליגה הגלובאלית ביותר היא ה-NBA, שרבע מסך המכירות שלה הן מחוץ לארצות הברית.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.