"גלובס הערב" יוצא מהיום במתכונת מיוחדת בכל סוף שבוע

"גלובסופ"ש", גיליון סוף השבוע החדש של "גלובס הערב", יכיל מגוון פרשנויות על אירועי השבוע החולף, המלצות לפעילות בסוף השבוע ומידע לתכנון השבוע הבא

"גלובס הערב", המגזין היומי של "גלובס", עיתון העסקים של ישראל, יוצא החל מהיום (ה') במתכונת מיוחדת בכל סוף שבוע. מדובר בחלק ממהלך כולל בעיתון "גלובס" לבניית חבילת סוף שבוע משודרגת לקורא, כאשר החבילה כולה תיקרא "גלובסופ"ש".

גיליון סוף השבוע החדש של "גלובס הערב" מגיש את הדברים החשובים ביותר שקרו באותו השבוע, ומציג טורי דעה ופרשנויות, תובנות ואנקדוטות חשובות של מיטב הכותבים ב"גלובס". בנוסף, ניתן למצוא בו גם מדורים חדשים שיסכמו את השבוע החולף וישימו את הזרקור על הדמויות שבלטו. גם הטור השבועי של עורכת "גלובס הערב", לילך סיגן, יפורסם מעתה מדי יום חמישי.

מהדורת סוף השבוע של "גלובס הערב" מהווה מוצר משלים לעיתונות המקצועית ולכלי עבודה של אמצע השבוע, עיתונות המסתכלת על החיים מזווית קצת שונה.

"גלובסופ"ש" יכיל מגוון פרשנויות על אירועי השבוע החולף, המלצות לפעילות בסוף השבוע ומידע לתכנון השבוע הבא. זוהי המהדורה המדגישה את השלמות והמושלמות בין "גלובס", כלי העבודה המקצועי של אמצע השבוע, לבין המהדורה הקלילה והנינוחה לסוף השבוע.

לקראת ההשקה המחודשת של "גלובס הערב", הקים "גלובס" צוות חשיבה מיוחד שערך בדיקה מקיפה בקרב קבוצת מיקוד שהורכבה ממנויי העיתון. צוות החשיבה בדק מהם התכנים שמנויי "גלובס" היו מעוניינים למצוא בגיליון המשודרג ואיך להעניק את המענה הנכון לצרכיו הייחודיים של איש העסקים הישראלי.

לדברי לילך סיגן, עורכת "גלובס הערב", "אנחנו מחוייבים להתאים את עצמנו באופן שוטף לצרכים המשתנים של הקורא שלנו, צרכן התוכן העסקי, והצרכים האלה משתנים במהירות בדיוק כמו המאורעות".