ויתניה ויובלים יקימו פרויקט מגורים ומלונאות במושבה האמריקאית ביפו בהשקעה של 160 מיליון שקל

על המתחם, המשתרע על 3.1 דונם, תקים ויתניה פרויקט יוקרתי בשטח של כ-14 אלף מ"ר של מגורים, מלונאות בוטיק, שטחי מסחר ומרתפי חניה

חברת הנדל"ן ויתניה, בניהולו של אהוד סמסונוב, חתמה על הסכם לרכישת מחצית מהזכויות בקרקע במושבה האמריקאית-גרמנית ביפו, מקבוצת יובלים של היזם איציק ברוך וקבוצת אקזיט שבבעלות גיא אדרי והאחים גל ורן בלינקיס. הקרקע נרכשה לפי שווי של 66 מיליון שקל.

על המתחם, המשתרע על 3.1 דונם, תקים ויתניה פרויקט יוקרתי בשטח של כ-14 אלף מ"ר של מגורים, מלונאות בוטיק, שטחי מסחר ומרתפי חניה - כ-8,500 מ"ר מעל הקרקע, וכ-6,000 מ"ר תת-קרקעי. היקף ההשקעה בפרויקט עומד על כ-160 מיליון שקל. החברה מעריכה כי הכנסות מהפרויקט יהיו 250 מיליון שקל.

הפרויקט יוקם בניהולה של חברת אס.ג'י.אס חברה לבניין, במסגרת עיסקה משותפת בין ויתניה (50%) לבין יובלים וניו אקזיט. ויתניה עתידה להתחיל את בניית הפרויקט עד סוף השנה, ומעריכה כי הבנייה תימשך כשנתיים.

במתחם בפינת הרחובות אילת, אוארבך וניצנה נמצאים כיום שני בניינים לשימור: מלון ירושלים בשטח של כ-1,900 מ"ר, ומסעדת קרן לשעבר בשטח של 360 מ"ר. מלון ירושלים נבנה בשנת 1867 והוא בן שלוש קומות ומרתף הבנוי בסגנון אקלקטי. המלון יהפוך למתחם דירות יוקרה, ולצידו ייבנו שני מגדלים נוספים. בניין מסעדת קרן לשעבר הוא בית עץ דו-קומתי מעל קומת מרתף. לפני כחודש השיקה חברת דרינל את פרויקט The Village במושבה, הכולל 23 יחידות דיור. *