תקציב המדיה של ווינסטון וקאמל עובר ליהושע TBWA

היקף תקציב המדיה של מותגי הסיגריות עומד על כ-4 מיליון שקל ; טופל עד כה בקראט מדיה ואן

חברת ההפצה גלוברנדס, העוסקת בהפצת מוצרי סיגריות, מעבירה את תקציב המדיה של מותגי חברת JTI מקראט מדיה ואן ליהושע TBWA. מדובר בתקציבי המדיה של המותגים קאמל, ווינסטון, מגנה LD ומור, שהיקף התקציב שלהם מוערך בכ-4 מיליון שקל בשנה.

מערך הפרסום של חברת גלוברנדס מורכב מערמוני-בייטס, המטפל בתקציבי יצרנית הסיגריות BAT; ומיהושע TBWA, המטפל בתקציבי JTI. תקציב המדיה טופל כאמור בשנים האחרונות בקראט מדיה ואן.

משרד יהושע TBWA הוא שותף במיזם המדיה TMF, דרכו הוא מבצע את רכישת הפרסום בטלוויזיה. עם זאת המשרד מטפל באופן עצמאי בחלק מסוים מהתקציבים בהם לא יכולה TMF לטפל בגלל סיבות של ניגוד אינטרסים וכדומה. בשונה משותפים במיזמי מדיה בענף, יהושע TBWA הותיר על כנו מחלקת מדיה חזקה ופעילה המנוהלת על ידי נבו קימחי הנחשב לאיש מדיה מוערך. כאמור, תקציב JTI יטופל ישירות במשרד שכן ע"פ חוק אסור להעלות פרסום לסיגריות בטלוויזיה שהוא החלק בתמהיל המדיה עליו אמונה בדרך כלל TMF.

בימים אלה עולה הקמפיין הראשון באמצעות יהושע לסדרת CAMEL NATURAL FLAVOR תחת הסלוגן Nature is back.