בוורלד סירייס לא מרגישים את המשבר הכלכלי. בינתיים

כל הכרטיסים למשחק הראשון בגמר ה-MLB כבר נמכרו, ורשת פוקס, שתשדר את הסדרה, מכרה 97% מהספוטים הפרסומיים ; כל זאת בזמן שקבוצות רבות בליגת הבייסבול האמריקנית יקפיאו או יורידו את מחירי הכרטיסים

בליגת הבייסבול האמריקנית (MLB), שסדרת הגמר של הפלייאוף שלה, "הוורלד סירייס" מתחילה הלילה (ד'), מתחילים להתכונן למשבר הכלכלי בעולם.

שלוש קבוצות החליטו לא להעלות לקראת העונה הבאה את מחירי הכרטיסים (סן פרנסיסקו ג'איינטס, סיאטל מארינרס וסינסנטי רדס), בעוד 3 קבוצות אחרות החליטו להוריד את המחירים בשיעור ממוצע של 25% - וושינגטון נאשיונאלס, אוקלנד אתלטיקס וסן דייגו פדרס.

ב-MLB מתכננים להיפגש בתום הוורלד סירייס על מנת לדון בהשלכות של המשבר וכיצד יש להתמודד איתו. יש לציין כי הליגה הכניסה השנה 6.5 מיליארד דולר - ליגת הספורט השנייה הכי מכניסה בעולם, אחרי ליגת הפוטבול האמריקנית.

ואיפה בנתיים לא מרגישים את הפגיעה הכלכלית? בוורלס סירייס כמובן, שכאמור יחל הלילה בסדרת הטוב מ-7 משחקים בין פילדלפיה פיליס וטמפה ביי רייס. כל הכרטיסים למשחק הראשון, במחירים שנעים בין 50 ל-250 דולר, נחטפו. יש לציין כי כרטיס ממוצע למשחק בייסבול בארה"ב עולה 25.48 דולר, הזול ביותר לעומת הליגות המתחרות שלה - NBA, NHL ו-NFL.

בנוסף, רשת פוקס, שתשדר את המשחקים, כבר מכרה 97% מהספוטים הפרסומיים שלה לחמשת המשחקים הראשונים של הסדרה.