בניין בן 8 דירות בדיזנגוף בתל אביב נמכר תמורת 8.8 מיליון שקל בלבד

המתווך: "מדובר במחיר טוב, אבל צריך לזכור שבתקופה הזו כולם יושבים על הגדר, וכאן התבצעה עסקה למרות המשבר העולמי"

למרות אווירת המשבר ישנם פעילים ואנשי עסקים שממהרים לנצל הזדמנויות ולסגור עסקאות. ל"גלובס" נודע כי השבוע נסגרה עסקה למכירת בניין מגורים ברחוב דיזנגוף בתל אביב, בסמוך לשדרות נורדאו תמורת 8.8 מיליון שקל.

הבניין כולל 8 דירות מגורים ו-3 חנויות קטנות בשטח בנוי כולל של 580 מ"ר. המכירה בוצעה על ידי בני לביא מ"לב ניהול נכסים" שברחוב בן יהודה בעיר.

לביא מסר ל"גלובס" כי "מדובר במחיר טוב, אבל צריך לזכור שבתקופה הזו כולם יושבים על הגדר, וכאן התבצעה עסקה למרות המשבר העולמי. כמו בדירות, גם במכירה של בניינים אנשים כרגע ממתינים, אבל כאן העסקה יצאה לפועל".

הבניין נמצא בבעלות 6 בני משפחה שקיבלו את הבניין בירושה. בנוסף לשטח הבנוי יש בבניין זכויות בנייה על הגג לעוד שתי קומות. הרוכש הוא איש עסקים שככל הנראה מתכוון לשפץ את הבניין, להרחיבו ולמכור את הדירות. כיום גרים בבניין שוכרים ודייר מוגן אחד לצד החנויות המושכרות. ככל הנראה הרוכש יאחד את החנויות לחנות אחת גדולה תוך ניצול הפוטנציאל של המקום, בצפון רחוב דיזנגוף וכ-500 מטר מחוף הים.

הבניין ממוקם על מגרש קטן בהיקף של 340 מ"ר. מחיר הרכישה משקף מחיר של 15,170 שקל למ"ר, לפני זכויות הבנייה הנוספות שצפויות להוריד את המחיר ל-10-12 אלף שקל למ"ר בנוי בלבד, כאשר דירות יד שנייה באזור נמכרות בלמעלה מ-20 אלף שקל למ"ר. להערכת גורמים בענף הנדל"ן, מדובר במחיר זול יחסית ובהזדמנות שנוצרה בעקבות המשבר.